کد خبر: ۶۲۱
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

کاروان «روایت حبیب» در کشورهای دیگر هم اجرا شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برگزاری «کاروان هنری روایت حبیب» در ۱۰ استان کافی نیست بلکه باید در همه استان‌های کشور و حتی خارج از مرزها هم اجرا شود.
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کاروان هنری روایت حبیب به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از تهران به راه افتاد تا با سفر به ۱۰ استان کشورمان، در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری یاد و خاطره سردار دل‌ها را برای همه اقشار جامعه زنده کند. یکی از برنامه‌های این کاروان هنری برگزاری نمایشگاهی از تصاویر سردار دل‌ها ویارانش است.

حجت‌الاسلام سعید عسکری «مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور» در حاشیه بازدید از برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» گفت: من در ابتدا از همه دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تشکر می‌کنم. این برنامه‌ها در آستانه سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی کار بسیار به‌جایی است. یکی از اثرات اجرای چنین نمایشگاه‌هایی دمیدن روح جهاد و شهادت در نسل‌های آینده کشور است. برگزاری برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» در ۱۰ استان کافی نیست، اگر این برنامه‌ها در همه استان‌های کشور و حتی خارج از مرزها اجرا شوند، کاری بسیار شایسته و زیبا است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی و جهانی است، بیان کرد: هرروز که می‌گذرد باید زوایای شخصیتی او را بیشتر به مردم به‌خصوص نسل جوان عرضه کنیم. یکی از راه‌های عرضه زوایای شخصیتی سردار دل‌ها به مردم برگزاری نمایشگاه است که در آن عکس‌های خوب، باکیفیت و زیبا با شعارهایی که در زیر آن‌ها نوشته‌شده است، در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکری ادامه داد: در عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه، تصاویر همراهان سردار دل‌ها به‌ویژه شهید ابوالمهدی‌المهندس دیده می‌شود. آنچه در این عکس‌ها بیشتر نمود پیدا می‌کند، چهره پرنشاط و خندان حاج قاسم سلیمانی است. این چهره ما را به یاد روایات مختلفی که چهره مؤمن واقعی را توصیف می‌کند، می‌اندازد. به‌هرحال شهید سلیمانی درد جهان اسلام را داشت. درعین‌حال همانند مقام معظم رهبری علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات از رهبر تبعیت کرده و حتی درنبرد چهره پرنشاطی داشته است. امیدواریم که روح سردار دل‌ها را با اولیا و شهدای کربلا محشور شود.

وی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف به کشور عراق می‌آیند. وقتی این زائران به‌عکس حاج قاسم سلیمانی می‌رسند، باافتخار ابراز احساسات می‌کند. او به آمریکایی‌ها این پیام را داد که لازم نیست دیگران همراه من باشند بلکه من خودم یکه و تنها در مقابل شما می‌ایستم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار