کد خبر: ۶۲۱۸

زنجانیها با نوای حیدر حیدر خط بطلان به فتنه‌های دشمن کشیدند

مردم زنجان در دومین روز حضور پرشور خود در صحنه با نوای حیدر حیدر اقدامات هنجارشکنانه اخیر اغتشاشگران را محکوم کرده و خط بطلان به فتنه‌های دشمن کشیدند.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱

تمامی جوامع بشری و نظامات سیاسی به دنبال این هستند که در قالب های مختلف مانند احزاب، گروه های سیاسی و اجتماعی، و.... مردم را در کنار خود به عنوان یک سرمایه اجتماعی و برای مشروعیت بخشیدن به فعالیت خود در کنار خود نگهدارند.

مردم یا به عبارت بهتر ملت یکی از ارکان های مهم انقلاب اسلامی و استمرار نظام اسلامی است و جمهوری اسلامی در تمامی دوران از حمایت های مردمی و مشارکت های مردمی بسیار بالایی برخوردار بوده است.

دشمنان و معاندین همیشه به دنبال نشان دادن جدایی بین مردم و حاکمیت بوده اند و از هر حیله ای برای این کار استفاده کرده اند یک روز به بهانه گرانی بنزین، یک روز بهانه ماجرای کوی دانشگاه، یک روز فتنه رنگی و امروز هم به بهانه مرگ مهسا امینی.

مردم زنجان برای دومین روز در خیابان سعدی حضور پیدا کرده و با نوای حیدر حیدر خط بطلان بر روی تمامی فتنه های دشمن کشیدند و نقشه دشمن را به زباله دان تاریخ انداختند.

مردم زنجان امروز و روز گذشته نفرت و انزجار خود را از دشمنان و معاندین و اغتشاشگران اعلام کردند و با نوای حیدر حیدر نشان دادند که تا پای جان از این انقلاب دفاع خواهند کرد و به هیچ اوباشی اجازه نخواهند داد که دست از پاخطا کند.

اگر چه دشمن و معاندین با نام مهسا امینی به میدان آمده تا احساسات زنان را جریحه دار کنند و وانمود کنند که به زنان در جمهوری اسلامی ظلم می شود، اما بانوان زنجانی با حضور پرشور خود در صحنه نشان داند که نه تنها به هیچ ظلمی به بانوان نمی شود بلکه زنان در جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردار هستند و این بانوان هستند که خود فریاد حیدر حیدر سرمی دهند و اعلام حمایت از جمهوری اسلامی می کنند و خواهان برخورد قاطع مسئولان قضایی، انتظامی و امنیتی با اغتشاشگران هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار