کد خبر: ۶۲۳۳
طی حکمی از سوي رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛

محمد مهدی نراقیان به‌عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» سازمان تبلیغات اسلامی منصوب شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی ،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی «محمد مهدی نراقیان» را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶


به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی - طی حکمی«محمد مهدی نراقیان» را به عنوان«معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کرد. 

متن حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بدین شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای محمد مهدی نراقیان (زیده عزه)

اکنون که سازمان تبلیغات اسلامی در گام دوم حرکت تحولی خود قرار دارد و مأموریت‌های بیشتری درعرصه خطیرفرهنگ عهده دار شده است، تقویت، تجهیز و پشتیبانی به هنگام و مؤثر از فعالیت‌ها درکنار ارتقاء و به روز رسانی ساختار اداری، منابع انسانی و مالی بیش از پیش اهمیت یافته است.

براین اساس و نظر به تجارب، روحیه جهادی و تفکر منسجم مدیریتی جنابعالی، شما را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی» منصوب می‌کنم.

امیدوارم با اتکال به درگاه خداوند متعال و به کارگیری تفکر سازمان بخش و تحولی، تعامل بین بخشی، کار مجدانه خصوصاً اجتناب از رویه‌های دیوان سالارانه زائد در این امر خطیر موفق باشید. اهم مأموریت‌ها و انتظارات به پیوست ابلاغ می‌گردد.

لازم است از زحمات شبانه روزی و مساعی ارزشمند جناب آقای روح الامینی در ارتقاء و انسجام بخشی به فعالیت‌های این معاونت و حفظ و ارتقاء انضباط مالی و اداری قدردانی نموده و برای ایشان در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگری دیگر، آرزوی توفیق نمایم.

محمد قمی
دوم مهرماه ۱۴۰۱

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی«توسعه منابع مالی برای بهبود تحقق مأموریت‌ها مبتنی بر ظرفیت‌های اساسنامه و طرح تحول سازمان»، «ارتقاء سرمایه انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمانی در جهت تحقق مأموریت‌های محوله از سوی رهبر معظم انقلاب به سازمان، به خصوص در ابعاد معنوی، بینشی، دانشی و توانمندی‌های مهارتی»، «حفظ ، ارتقاء و به‌روز رسانی سامانه‌های نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با حوزه اداری، مالی و پشتیبانی» و «سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی در جهت افزایش بهره‌وری در فرآیندهای احداث، نگهداری و بهره‌برداری از ابنیه و تأسیسات سازمان منطبق بر سیاست‌های کلان ابلاغی از سوی مراجع ذیصلاح» را از اهم مأموریت‌های معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی برشمرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر