کد خبر: ۶۲۸۵
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد:

برگزاری دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره‌های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی آمادگاه مهماتی ولایت زنجان برگزار می‌شود.
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار نهضت گفت: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی آمادگاه مهماتی ولایت زنجان برگزار می شود.

وی افزود: این دوره ها طبق تفاهمنامه صورت گرفته با نیروهای مسلح به مدت ۶۰ ساعت و به صورت حضوری و با حضور ۱۳۸ قرآن آموز وظیفه در عقیدتی سیاسی آمادگاه مهماتی ولایت زنجان برگزار می شود.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این دوره‌ها شامل دروس روش تدریـس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی «بخش خوانی، کلمه خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی)»، احکام عمومی و احکام قرآنی بوده و قرآن آموزان پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی، گواهینامه مربوطه را از طرف اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار