کد خبر: ۶۳۸۹
توسط اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران انجام شد

صدور ۹ فقره پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت (ع)

کارشناس اداره امور قرآنی استان تهران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد ۹ فقره پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) در استان تهران صادر شده است.
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سید ابوذر جعفری، کارشناس اداره امور قرآنی استان تهران از صدور ۹ فقره پروانه فعالیت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) در استان تهران طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

  کارشناس اداره امور قرآنی استان تهران در ادامه افزود: از  پروانه‌های صادر شده تعداد یک پروانه مربوط به مؤسسات جدید التأسیس و ۸ پروانه مربوط به مؤسسات تمدیدی است که توسط سازمان دارالقرآن الکریم صادرو در اختیار مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت (ع) قرار گرفت.

وی در خصوص فعالیت‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت توضیح داد: از جمله فعالیت‌های این مؤسسات می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم و تربیت کادر متخصص قرآن اشاره کرد؛ با این توضیح که دوره‌های تخصصی قرآن توسط مؤسسات تخصصی تک منظوره و چند منظوره و هم چنین دوره‌های عمومی توسط مؤسسات عمومی و تخصصی در سطح این استان برگزار می‌شود.

کارشناس اداره امور قرآنی استان تهران در پایان تصریح کرد: ۴۰۰ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) در سطح استان تهران مشغول به فعالیت و اشاعه فرهنگ قرآنی هستند.

 علاقمندان به شرکت در دوره‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های قرائت،مفاهیم، تفسیر و حفظ قرآن کریم می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های آموزشی، همه روزه در ساعات اداری با ادارات تبلیغات اسلامی سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار