کد خبر: ۶۳۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

وضعیت کنونی جامعه حساس است/جبهه فرهنگی انقلاب از هیچ چیز واهمه ندارد

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه حساس است؛ گفت: حساس نه از این منظر که جبهه فرهنگی انقلاب از چیزی واهمه داشته باشد چرا که همه ما باور درونی و قلبی داریم که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آیین تجلیل از موکب داران و فعالین هیئات مذهبی و مداحان در برنامه های دهه آخر صفر در بندرعباس اظهار کرد: به توفیق الهی امسال بهتر از سالهای گذشته توانستیم در برنامه های دهه آخر صفر حضور یابیم و به لحاظ شکل اجرایی و محتوایی نسبت به سال قبل مثمرمثمر بوده است.

وی افزود: افراد دارای انگیزه دینی و انقلابی که خود را مکلف به توسعه و ترویج فرهنگ دینی می دانستند در ماه محرم و صفر امسال موفق شدند برنامه ها را منسجم تر و پرمحتواتر از سال قبل اجرا کنند و نقطه بارز آن در دهه آخر صفر به ویژه در اربعین بر همگان واضح بود .

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تصریح کرد: وضعیت کنونی جامعه حساس است؛ حساس نه از این منظر که جبهه فرهنگی انقلاب از چیزی واهمه داشته باشد چرا که همه ما باور درونی و قلبی داریم که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد و یکی از دلایل این مهم نیز حضور میلیونی مردم در اجتماعات و راهپیمایی ها، خانواده های شهدا، نیروهای انقلابی و … بارورهایی که نسبت به نظام مقدس، ارزش های دینی و اسلامی و اعتقاد مردم به اصل ولایت فقیه دارند می باشد.

حجت الاسلام انصاری راد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته در سال 1357 بر اساس شناخت و باور بود، تصریح کرد: این انقلاب با هدف اعتلای دین و ارزش های اسلامی و همچنین اعمال قوانین برگرفته از قرآن کریم به وقوع پیوست.

وی با اشاره به اقدامات اخیر هنجارشکنان و اغتشاشگران در سطح کشور ابراز داشت: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، شاهد این گونه رفتارها از سوی مخالفان و معاندین انقلاب ناب محمدی بوده ایم و چیز تازه ای نیست و نمی توان گفت که یک پدیده نوظهور است. فتنه 88 و قبل و بعد از آن نمونه بارز اقدامات معاندین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر 40 ساله خود، شاهد چنین حرکات و رفتارهای معاندین بوده و شرایط سخت تر از این ها را به حول قوه الهی و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب پشت سر گذاشته است. این بار نیز پوزه اوباش و ارازل سابقه دار به خاک مالیده خواهد شد.

در پایان این آیین ، از موکب داران و فعالان هیأت های مذهبی و مداحان در برنامه های دهه آخر صفر تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار