کد خبر: ۶۴۶۶
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی اینچه برون:

استان گلستان سرزمین برادری و مصداق امت واحده است

آخوند عبدالغفور چرکزی با بیان اینکه بدون وحدت، تمدن نوین اسلامی شکل نخواهد گرفت گفت: استان گلستان سرزمین برادری است و شیعه و سنی در این استان به‌صورت امت واحده زیر پرچم جمهوری‌اسلامی زندگی می‌کنند.
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

وحدت شیعه و سنی لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آخوند عبدالغفور چرکزی مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی اینچه برون در گفتگو  با خبرنگار نهضت اظهار کرد: وحدت مقوله‌ای در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی با بیان اینکه بدون وحدت تمدن نوین اسلامی اتفاق نخواهد افتاد، گفت: تمام مذاهب اسلامی باید وحدت داشته باشند تا به اهداف انقلاب دست پیدا کنیم چراکه وحدت یک امر استراتژیک بوده و مسلمانان باید با تشکیل امت واحده دشمنان را ناامید کنند.

آخوند عبدالغفور با بیان اینکه وحدت  از نظر عقیدتی و سیاسی اهمیت بسیاری دارد، اذعان کرد: به واسطه وحدت است که امروزه جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد همچنین بر مبنای سیاست گذاری دولت کریمه جمهوری اسلامی تمام روستاها از تمام خدمات نظام بهره‌مند شدند.

چرکزی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی روستاهای مرزی  استان گلستان از حداقل امکانات رفاهی رنج می‌بردند اما بعد از پیروزی انقلاب تمام روستاهای محروم  این مناطق از نعمت آب، برق، گاز، مسجد، مدرسه، جاده و ...... برخوردار شدند.

وی حضور برادران اهل سنت و شیعه را در کنار هم در راهپیمایی اربعین و رفتن به زیارت امام رضا (ع) را به عنوان نمونه‌ای از وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در گلستان برشمرد.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی اینچه برون، استان گلستان را سرزمین برادری نامید و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی در این استان به صورت امت واحده زیر پرچم جمهوری‌اسلامی زندگی می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار