کد خبر: ۶۵۷۵

نشست «کنشگری در مدارس» در شهرستان دماوند برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: ارتباط ما در بحث کنشگری در مدارس بسیار ضعیف بوده و آنچه وظیفه ما در ارتباط با دانش آموزان بوده را نتوانسته‌ایم به درستی انجام دهیم.
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ نشست مشترک ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، حوزه علمیه برادران و خواهران با عنوان کارگروه مشترک کنشگری در مدارس برگزار شد.

حجت الاسلام نورمحمدی در این نشست گفت: با توجه به اتفاقاتی که در کشور افتاده هر چند هزینه‌هایی را برای کشور داشت، اما این نکته را می‌توان گوشزد کرد که ارتباط ما در بحث کنشگری در مدارس بسیار ضعیف بوده و آنچه وظیفه ما در ارتباط با دانش آموزان بوده را نتوانسته ایم به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت مبلغین و مبلغات در شهرستان دماوند بسیار خوب است می‌توانیم به صورت جدی‌تر این موضوعات را پیگیری کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در پایان اظهار کرد: ۹ مبلغ خواهر به صورت رسمی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب شدند امیدوتریم که بتوانیم به صورت جداگانه آموزش‌هایی جهت توانمند سازی مبلغات در زمینه‌های ارتباط گیری با دانش آموزان و روش پاسخ به شبهات برگزار کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار