کد خبر: ۶۷۲
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان:

تبلیغ اسلام و انقلاب وظیفه ی همه ی آحاد مردم است

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: تبلیغ اسلام و انقلاب وظیفه ی همه ی آحاد مردم و دستگاه های دولتی و اجرایی است.
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد. 
حجت الاسلام ملکیان مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در این مراسم با بیان اینکه تبلیغ اسلام و انقلاب وظیفه ی همه ی آحاد مردم است گفت: در غدیر خم زمانی که نبی مکرم اسلام دست حضرت علی علیه السلام را به عنوان ولی و جانشین بعد از خود بالا بردند و فرمودند حاضران به غایبان برسانند در واقع وظیفه ی تبلیغ را به عهده ی مردم نهادند. 
وی با تاکید بر اینکه تبلیغ اسلام وظیفه ی همه ی مردم و دستگاه هاست اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده اند؛ دشمن در مقابل شما جبهه است شما هم باید جبهه تشکیل دهید و این جز با حضور مردم محقق نخواهد شد. 
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: ما در مجموعه ی تبلیغات اسلامی خود را نماینده ی مردم در دستگاه های اجرایی و بعد از آن واسطه ی دستگاه های اجرایی در بین مردم می دانیم و این وظیفه ی سازمان تبلیغات را سنگین تر می کند. 
ملکیان با تشکر از زحمات مدیران قبلی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان به ویژه حجت الاسلام صبوری بیان کرد: حجت الاسلام صبوری از سرمایه های این شهرستان و به واسطه ی سالها تجربه و سابقه ی مدیریتی و اشراف به فضای اداری و مردمی دامغان گنجینه ای از تجربیات گرانبها برای ما و مجموعه ی سازمان تبلیغات است. 
در آئین تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، حجت ‌الاسلام ملکیان به عنوان مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام صبوری تقدیر شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار