کد خبر: ۶۷۵۹
امام جمعه موقت شهرستان بانه:

امت اسلامی هوشیار و بابصیرت باشد

ماموستا کریمی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان بدنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب شیعه و سنی هستند، نیاز است امت اسلامی هوشیار و با بصیرت باشد.
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ ماموستا جمال کریمی، در خصوص وحدت مسلمانان و کینه دشمنان، با اشاره به اینکه دین اسلام توحید است، اظهار کرد: خداوند به کرات در آیات مبارکه قرآن در سوره های انعام آیه ۴۶، انبیا آیه ۹۲ و انفال آیه ۱۰۳ مسلمانان را به وحدت دعوت کرده و خطاب به رسول الله فرموده از افراد و کسانی که دنبال تفرقه هستند پیروی نکنید.


وی افزود: حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم فرموده اند لا تَخْتَلفوا ، فإنَّ مَن کانَ قَبْلَکُمُ اخْتَلَفوا فَهلَکوا با هم اختلاف نکنید؛ که پیشینیان شما دچار اختلاف شدند و نابود گشتند. و پیامبر (ص) ما را ارشاد فرموده که از اختلاف و تفرقه خودداری کنیم چرا که اختلاف باعث هلاکت است.


امام جمعه موقت شهرستان بانه بیان کرد: امروز دشمنان به دنبال سرنخی هستند تا میان مذاهب به ویژه شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند که متاسفانه تا حدی نیز موفق شده اند و تعدادی فریب رسانه های مزدور قرار گرفته و به دنبال تفرقه هستند.


ماموستا کریمی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی در چهل سال گذشته کمترین تفرقه میان شیعه و سنی موجود بوده و این بر می‌گردد به هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب که اکثرا را در فرمایشات خود تاکید بر وحدت کلمه و دوری از تفرقه را سفارش می‌کنند.


وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی تیشه به ریشه تفرقه افکنان زد و دشمنان را مایوس کرد که تفرقه شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی مزدور دشمنان هستند.


امام جمعه موقت شهرستان بانه گفت: در این شرایط لازم است امت اسلامی هوشیار و با بصیرت باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار