کد خبر: ۶۸۱۸
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری است

حجت‌الاسلام کرمی در نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان زنجان گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری است.
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام کرمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در نشست هم‌اندیشی مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی فعال شهرستان زنجان ضمن بیان عملکرد خوب و مؤثر مؤسسات قرآنی شهرستان در سال‌های گذشته، گفت: مؤسسات قرآنی شهرستان در شرایط بد اقتصادی و با وجود مشکلات فراوان اما به برکت قرآن کریم فعالیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. مؤسسات قرآنی در طول سال‌های متمادی با وجود تمام سختی‌ها دست از تلاش‌های فرهنگی و قرآنی خود برنداشته و به‌خوبی به امر تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در سطوح مختلف پرداخته‌اند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در ادامه گفت : ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی نیازمند به سرمایه گذاری بوده و ضمن تقدیر از فعالیت این موسسات در زمینه نشر معارف قرآنی در جامعه از مدیران و مسئولان مراکز قرآنی خواست با تلاش مستمر مسائل قرآنی را با جدیدت پیگیری کنند.

 بحث و تبادل نظر در خصوص طرح برنامه های توانمند سازی مدیران، برپایی کارگاه های ویژه مربیان قرائت، مفاهیم و تفسیر ، ساماندهی فعالیت های قرآنی و بررسی عملکرد موسسات از جمله مطالب مورد بحث در این جلسه بود.

در پایان هر یک از مدیران موسسات به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار