کد خبر: ۶۸۲۲
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

سازمان تبلیغات اسلامی تجربیات بسیار ارزشمندی در حوزه محتوا و تبلیغ دارد

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد حاکمیتی – تبلیغی است که تجربیات بسیار ارزشمندی در حوزه محتوا و کار تبلیغی دارد و این کانون حتما در حوزه تخصصی کودک از توانایی این سازمان به‌ویژه «حوزه هنری» بهره‌مند خواهد شد.
۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

سازمان تبلیغات اسلامی تجربیات بسیار ارزشمندی در حوزه محتوا و تبلیغ دارد

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگار نهضت از همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار داشت: معتقدم که سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد حاکمیتی – تبلیغی است و خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمندی در حوزه محتوا و کار تبلیغی دارد. از این رو، حتما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در حوزه تخصصی کودک از توانایی سازمان تبلیغات اسلامی و به‌ویژه «حوزه هنری» این سازمان بهره‌مند خواهد شد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغ دینی حوزه کودک علاوه بر اینکه توانمند است؛ از منابع خوبی هم در این حوزه برخوردار است افزود: «حوزه هنری» سازمان تبلیغات اسلامی؛ نهاد بسیار تاثیرگذار وبا اهمیتی دربخش فرهنگی – هنری است که به لحاظ کار تبلیغی در عرصه هنر، پیشینه خوبی دارد لذا ما به عنوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان‌ می‌توانیم از سازمان حوزه هنری به عنوان یک همکار استراتژیک در بخش‌های هنری ، بهره‌مند شویم.

حامد علامتی در عین حال از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کانونی که در حوزه تربیت ادبی – هنری کودک و نوجوان پیشینه زیادی دارد و می‌تواند نخستین آموزش‌ها را در حوزه هنر به کودکان و نوجوان ارائه بدهد یاد کرد و گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، تربیت اولیه را برای ورود بچه‌ها به دنیای هنر انجام می‌دهد و تربیت تخصصی‌تر در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی را می توان به «حوزه هنری» واگذار کرد.

به گفته مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان، در این کانون نزدیک به ۶۰ نوع فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری انجام می‌شود که یک کار مهارتی بزرگ در این حوزه محسوب می‌شود که بستر اولیه علاقه مندی بچه‌ها به حوزه هنر را شکل می‌دهد و کار حرفه ای‌تر آن می‌تواند به سازمان حوزه هنری سپرده شود.

حامد علامتی در پایان این گفتگو؛ ارتباط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی را به منزله «یک زنجیره مهارت آموزی و تربیتی» بین دو نهاد فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: خروجی این همکاری می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی و کشور به لحاظ فرهنگی – هنری مثمرثمر باشد به گونه‌ای که در آینده نیزشاهد رشد هنرمندان حرفه ای‌تر و متعهد‌تر باشیم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار