مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان نظام اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان نظام اسلامی هستند که باید برای آنها برنامه داشته باشیم.
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شبستر با حضور حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ابتداي اين مراسم با تأكيد بر اينكه مبلغان بايد براي جوانان و نوجوانان برنامه داشته باشند اظهار داشت: دانش آموزان و دانشجویان رویش‌های جوان انقلاب و مهمترین سرمايه نظام اسلامی به‌شمارمي‌روند و باید حفظ شوند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم در این برهه زمانی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، فتنه بزرگی را دشمن از مدت‌ها قبل طراحی کرده بود که با هوشیاری و حضور به موقع مردم،  اين فتنه خنثی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه خداوند متعال خود حافظ اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: باید مردم و مسئولان نیز وظایف خود را در حفظ نظام و دین بدانند و برای آن تلاش کنند.

حسینی سپس به بایدها و نبایدهای تبلیغ دین اشاره کرد و با تاکید بر اینکه سیرۀ تبلیغی معصومین (ع) باید الگوی مبلغان باشد، ادامه داد: یک مبلغ باید علاوه بر مخاطب شناسی و جامعه شناسی به روان شناسی تبلیغ نیز توجه ویژه‌ای داشته باشد.

در این مراسم، حجت الاسلام بهروز ثنایی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شبستر معارفه و از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام حیدر مسن کر رئیس سابق این اداره قدردانی شد.

 

 

دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان نظام اسلامی هستند

 

 

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار