کد خبر: ۶۸۵۸
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی:

ضرورت تبیین راهبرد رهبر معظم انقلاب در مسائل بغرنج فرهنگی

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی گفت: راهبرد حضرت آقا در مسائل بغرنج فرهنگی که دشمن دوگانه سازی موهوم کرده و زمین را مین‌گذاری می‌کند این است که باید از نقطه دیگری هجمه کنیم.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

ضرورت تبیین راهبرد رهبر معظم انقلاب در مسائل بغرنج فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی- قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در همایش «تحلیل راهبردی کاربردی اغتشاش‌های اخیر که در سالن کوثر» اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد گفت: ملت ایران فتنه اخیر را با هزاران درس و عبرت پشت سر گذاشته، اما  در این فتنه  اخير، قشر معلمان، نیروهای انتظامی، امنیتی و بانوان مظلوم واقع شده‌اند.

وی افزود: یکی از اتفاق‌های سوء این است که معلمان از مقوله تبيين فاصله پیدا کرده‌اند و این مسئله باید به سرعت بازسازی شود. هر جا که معلمان پای کار آمده‌اند حماسه آفریدند. همانند سرود سلام فرمانده که این افتخار را نظام کسب کرد که میلیون‌ها دانش آموز با راهبری معلمان و مادرانشان صحنه‌های عجیبی را خلق کردند. بنابراین همه باید از مدرسه، معلم و فرآیند تعلیم و تربیت حمایت کنیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مظلومیت نیروهای انتظامی و امنیتی اذعان داشت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، یکی از ماموستاهای انقلابی مطلب مهمی را بیان کرد و گفت: «ما هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم که نیروی انتظامی 20 روز در مقابل یک مشت یاغی و آشوبگر ایستاد بدون اینکه متعرض کسی باشد».

حجت‌الاسلام حریزاوی با اشاره به سوء‌استفاده دشمنان از موضوع آزادي بانوان در فتنه اخیر، بیان داشت: دشمنان در این قضیه، زن را که رکن خانواده، جامعه سازی، جامعه پردازی و تربیت نفوس و تمدن سازی است؛ ابزار خودش قرار داد.

وی اظهار کرد: اگر بتوانیم تحلیل درست و دقیقی از آنچه رهبر معظم انقلاب برای عبور از فتنه‌های آخرالزمان تدبیر و طراحی می‌کنند ارائه بدهیم بسیاری از ماجراها حل خواهد شد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بیان گفتمان‌های تغییریافته، گریزی به حاشیه‌های اخیر عده‌ای در خصوص سخنانش زد و گفت: الان وسط معرکه حجاب، گشت ارشاد و سلبریتی‌ها هستیم. حجم قابل توجهی از اطلاعاتی که روزانه در موبایل ما ایجاد یا تبادل می‌شود مربوط به این سه موضوع است. اکنون کمتر در مورد گشت ارشاد بحث می‌شود چون فکر می‌کنند گشت ارشاد تمام شده در حالی که اگر گشت ارشاد نباشد مسائل زیادی خواهیم داشت.

وی گفت: به نظرم انقلاب اسلامی در هر سه موضوع برنده شده است؛ دلیل ساده آن عذرخواهی برخی بازیگران و بازیکنان است. اگر انقلاب اسلامی پافشاری نمی‌کرد اینها هیچ وقت عذرخواهی نمی‌کردند. این پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است که ما از اینها عبور می‌کنیم. منتهی به چه معنا؟ آیا قرار است از حجاب و حرف بی‌حساب سلبریتی‌ها صرفنظر کنیم؟ قطعا این طور نیست. منتهی راهبردی که حضرت آقا دارند این است که باید در مسائل بغرنج فرهنگی که دشمن دوگانه سازی موهوم کرده و زمین را مین‌گذاری می‌کند و کاری می‌کند که به قول غربی‌ها بازی را باخت - باخت تعریف می‌کند، باید از نقطه دیگری هجمه کنیم. مثلا در موضوع حجاب، راهبرد حضرت آقا این است که استعمار زن را در غرب به تصویر بکشیم.

حجت‌الاسلام حریزاوی افزود: غرب، زن را استعمار کرده و چیزی به نام زن و زنانگی و جنسیت پاکیزه زن دیگر در غرب وجود ندارد. و الان بین فمنیست‌های قهار جهان اختلاف نظر وجود دارد.

وی با اشاره به مسائل جدی که در موضوع زن غربی، زن شرقی، زن استعمارشده و زن فنا رفته وجود دارد، تاکید کرد: غایت بی‌حجابی، استعمار زن است و قرار است در موضوع حجاب و بی‌حجاب، زن بازیچه قرار گیرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: سلبریتی‌هایی که در حمایت از اغتشاشگران عکس‌هایی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند یا پست گذاشته‌اند باید پاسخگو باشند. اما راهبرد مواجهه با سلبریتی‌ها هم مثل مسأله حجاب است که باید از نقطه دیگری هجمه شود.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار