کد خبر: ۶۸۶
مشاور و دستیار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در امور زنان و خانواده:

دختران امروزی پیشرفت را الگو‌گیری از زنان غربی می‌دانند

مشاور و دستیار مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در امور زنان و خانواده گفت: دختران امروزی زندگی پیشرفته را الگو گیری از زنان غربی می دانند، چرا که قدرت علمی و دانشی، قدرت رهبری اجتماعی و کنشگری اجتماعی، قدرت گفتمان سازی و مطالبه گری که از واقعیت های وجودی حضرت زهرا(ص) است، قدرت مهندسی و مدیریت نظام خانواده حضرت(ص) را نادیده گرفته اند.
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، دکتر سکینه اکبری یکشنبه در اجتماع بانوان فاطمی که با حضور امام جمعه و مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از بانوان شهرستان در سالن همایش های اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: چرا دختران ما حضرت زهرا(ص) را الگوی یک زن پیشرفته دنیای امروز نمی دانند؟ چرا این اتفاق تلخ محقق شده است؟ 
وی با اشاره به سوالات مذکور، این اتفاق تلخ را برای تمامی پیشوایان دین در ابعاد مختلف برشمرد و تصریح کرد: این باعث شده تا امام سجاد(ع) فقط در سجده و دعا و امام موسی کاظم(ع) را فقط در زندان ها محصور ببینیم در صورتی که زندگی امام موسی کاظم(ع) سفر های متععد ایشان برای تبلیغ دین مبین اسلام بود و سعی می کردند ناشناخته باشند.
مشاور زن و خانواده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان  با بیان اینکه دختران امروزی زندگی پیشرفته را الگو گیری از زنان غربی می دانند، عنوان داشت: زنان امروزی قدرت علمی و دانشی، قدرت رهبری اجتماعی و کنشگری اجتماعی، قدرت گفتمان سازی و مطالبه گری که از واقعیت های وجودی حضرت زهرا(ص) است، قدرت مهندسی و مدیریت نظام خانواده حضرت را نادیده گرفتند و خانه داری، همسر داری و رسیدگی به امور خانواده برایشان امری عادی به نظر می رسد و زنانی که پست های مختلف در دستگاه های اداری دارند را الگو و نقطه هدف خود قرار می دهند. 
سکینه اکبری با اشاره به اینکه درک مادری و همسری را خدا در فطرت زن قرار داده و در وجود ما ریل گزاری کرده، خاطر نشان کرد: آنچه که جامع آرزوهای دختران این مرز و بوم است در هویت اجتماعی زن و در گفتمان انقلاب اسلامی با عنوان ولایت اجتماعی مطرح شده است.
وی ابراز داشت: قیام حضرت زهرا(ص)، قیام یک زن برای شوهرش نبود بلکه قیام یک شیعه برای احقاق حق خلافت بود چرا که در عرصه اجتماعی، فاطمه(ص) سرباز خاص ولی جامعه بود و برای انجام وظیفه خود تا پای جانی ایستادگی کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار