کد خبر: ۷۰۱۱
به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه؛

برگزاری مسابقه دلنوشته‌ در مدارس شهرستان

به مناسبت شهادت مظلومانه شهدای شاهچراغ و یادبود دانش‌آموزان شهید در این حادثه تروریستی، مسابقه دلنوشته در سطح مدارس شهرستان بانه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه اظهار داشت: با شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در حمله تروریستی شاهچراغ(ع) و هتک حرمت به ساحت مقدس حرم حضرت احمدابن موسی (ع) ، از سوی اداره تبلیغات اسلامی بانه ، فراخوان برگزاری مسابقه دلنوشته در سطح شهرستان بانه انجام شد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی گفت: این مسابقه ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در مدارس شهرستان بانه بوده كه برای دانش‌آموزان شهید این جنايت تروريستي نامه می نویسند.

وی عنوان کرد: این مسابقه در فرم‌های ویژه طراحی شده توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش در سطح مدارس این شهرستان برگزار می‌شود كه هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد ارتباط معنوی با فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و نیز تقویت توانایی نگارشی در جوانان و نوجوانان است.

وی در پایان یادآور شد: مهلت ارسال آثار به این مسابقه از ۱۰ آبان تا ۱۹ آبان اعلام شده و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به اداره تبلیغات اسلامی بانه ارسال کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار