کد خبر: ۷۱۰۲
در پیام مدیر عامل بنیاد هدایت مطرح شد؛

شهید شهرکی؛ مجاهد راه وحدت و محرومیت زدایی

حجت الاسلام میرمحمدیان با تبریک و تسلیت شهادت جانسوز حجت الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام محله مسجد مولای متقیان علیه السلام، گفت: دشمن بار دیگر اثبات کرد که برای ایجاد تفرقه و شکاف از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند.
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

شهید شهرکی؛ مجاهد راه وحدت و محرومیت زدایی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، مدیر عامل بنیاد هدایت، با تبریک و تسلیت شهادت شهید شهرکی امام محله مسجد مولای متقیان زاهدان، در ضمن پیامی اظهار داشت: شهادت جانسوز او، بار دیگر اثبات کرد که دشمن برای ایجاد تفرقه و شکاف از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند.

مدیر عامل بنیاد هدایت، افتادگی و تواضع مثال زدنی‌ این امام محله شهید را موجب نفوذ او در قلوب دانست و افزود: مجاهدت‌های آن شهید عزیز در زمینه محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان شیعه و سنی، خاطرات شیرینی را در ذهن مردم رنج کشیده این خطه باقی گذاشت.

حجت الاسلام میرمحمدیان بارزترین ویژگی شهید شهرکی را مجاهدت در زمینه تحکیم وحدت میان برادران اهل سنت و شیعه عنوان کرد و ابراز داشت: شاید به همین دلیل بود که در این مقطع حساس که بیش از هر زمانی نیاز به این همگرایی و همدلی احساس می‌شود، دشمنان کوردل خواستند در آستانه اذان مغرب با ترور ناجوانمردانه این مجاهد جبهه فرهنگی، به زعم خود یکی از موانع پیش روی نقشه‌های شوم خود را از میان بردارند.

وی با اشاره به سابقه اقدامات دشمنان برای ایجاد التهاب در روابط میان برادری اهل سنت و شیعیان، یادآور شد: دشمنان بدانند که با رفتن شوشتری‌ها و شهرکی‌ها نه تنها به وحدت مسلمین خدشه‌ای وارد نمی‌شود بلکه با خون پر برکت این شهیدان، این درخت تنومند آبیاری شده و نضج می‌یابد.

حجت الاسلام میرمحمدیان در پایان اظهار داشت: به سهم خود و از طرف شبکه امامان محله سراسر کشور، شهادت این سرباز ولایت را محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌ این شهید عزیز، علما و حوزویان انقلابی اهل تسنن و شیعه و دوستداران و رهروان مکتب امام خمینی(ره) تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی علو درجاتش را خواهانم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار