کد خبر: ۷۱۴۶
عضو شورای هیئات مذهبی استان خوزستان خبر داد:

برنامه «امت نبی - ایران قوی» صد هزار مخاطب داشت

حجت الاسلام جامعی، عضو فعال شورای هیئات مذهبی استان خوزستان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی به تشریح ابعاد مختلف برگزاری ویژه برنامه امت نبی- ایران قوی پرداخت.
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مهران جامعی، عضو شورای هیئات مذهبی استان خوزستان، در گفتگو با پایگاه نهضت به تشریح جزئیات برگزاری ویژه برنامه «امت نبی - ایران قوی» پرداخت و گفت: با توجه به گزارش‌های آماری صدا و سیمای مرکز خوزستان، قریب به یکصد هزار نفر جمعیت در این برنامه حضور داشتند که این جمعیت را خانواده‌های محترم اهوازی تشکیل می‌دادند.
وی افزود: اقشار مختلف اعم از لر، ترک، عرب و سایر اقوام مختلف بومی و غیر بومی در کلانشهر اهواز در این برنامه حضور داشتند که حضور برخی از این عزیزان با لباس محلی، روح همبستگی را بین هم استانی‌های عزیز تقویت می‌کرد.
طبق ارزیابی‌های بعمل آمده مردم حاضر در برنامه، خواستار برگزاری مستمر چنین اجتماعاتی هستند که در آن با حضور هنرمندان مختلف برنامه‌های با کیفیتی اجرا شود و مردم با سلایق مختلف بتوانند در کنار هم به شادی و سرور بپردازند.
عضو فعال شورای هیئات مذهبی در ادامه عنوان کرد: 5 استیج توسط ارگان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی مختلف در محل برگزاری این مراسم نصب شده بود که در استیج سازمان تبلیغات اسلامی سه گروه سرود، یک گروه تواشیح، ده اجرای مداحی، سه مجری، دو قاری بین المللی قرآن همراه با اجرای برنامه‌های مختلف ویژه کودک  و نوجوان حضوراجرای برنامه کردند ضمن آنکه اهدای جوایز از دیگر اقدامات انجام شده در این برنامه به شمار می‌آید. آنچه این برنامه را از سایر برنامه‌ها متمایز می‌کند، حضور مواکب مردمی جهت پذیرایی از شرکت کندگان در برنامه بود که در این برنامه ۴۰ موکب با برنامه‌های متنوع از شرکت کنندگان پذیرایی کردند و خیلی ازمراجعه کنندگان برای برنامه‌های آتی اعلام آمادگی کردند که در مواکب ایفای نقش کنند.
حجت الاسلام جامعی این برنامه را یکی از بزرگترین جشن‌های متمرکز در کلانشهر اهواز برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که در خصوص اجرای این مراسم صورت گرفت، شاهد اثر بخشی بسیار خوبی در جریان فرهنگی شهرستان اهواز بودیم که علاوه بر اقدامات سخت افزاری و چیدمان جدول اجرای برنامه توسط شورای هیئات مذهبی، ده موکب از هیئات مذهبی هم در این برنامه مستقر بودند  که پذیرایی، اطعام و برگزاری برنامه‌های غرفه کودک را نیز بر عهده داشتند.  اطلاع رسانی برنامه و همچنین پیوست رسانه‌ای برنامه برعهده کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بود که به نحو احسن انجام شد.
وی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به اجرای هر چه با کیفیت‌تر این دست از برنامه‌ها در سطح استان بیان داشت: انشالله در نظر داریم در طی سال سه تا چهار برنامه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار کنیم که ویژه برنامه‌های ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد حضرت ولی عصر (عج) از جمله مراسم های در دست اقدام می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار