کد خبر: ۷۲۳۶
مدير كل تبليغات اسلامي خبرداد؛

اعزام بیش از ۴ هزار و ۷۲۵ مبلّغ دینی به نقاط مختلف خراسان جنوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۴ هزار و ۷۲۵ مبلّغ دینی با هدف ترويج اسلام ناب و برطرف كردن مشكلات فرهنگي اجتماعي منطقه به نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

 

اعزام بیش از ۴ هزار و ۷۲۵ مبلّغ دینی به نقاط مختلف خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت :  از اول سال تاكنون، ۴ هزار و ۷۲۵ مبلّغ دینی  در هشت مناسبت مذهبي به نقاط مختلف استان اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام رضایی  با اشاره به اینکه از ابتدای سال، ۶۸ هزار و ۷۱۰ روز تبلیغ  توسط  مبلّغان استان صورت گرفته است افزود: مبلّغی موفق است که از خبر‌های داخلی و خارجی آگاه باشد و مخاطب خودش را شناخته و دايره مخاطبانش را گسترش دهد.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه فعالیت‌های مبلّغان اعزامي سازمان تبليغات اسلامي بر اساس مشکلات و نیاز روز کشور است خاطرنشان کرد: « بیان سیره عملی و فضایل ائمه اطهار (ع)، تبیین جایگاه ولایت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با آسیب‌های اجتماعی،  ترويج فرهنگ ( صله رحم، حجاب و عفاف، ایثار و شهادت)، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، برگزاري گفتمان دینی، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، برطرف كردن مشكلات مناطق محروم، اشتغال‌زايي و كمك به خانواده‌هاي كم درآمد» از جمله فعاليت‌هاي اين مبلّغان به‌شمارمي‌رود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار