کد خبر: ۷۲۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

نقش دبیرستان‌های معارف اسلامی تربیت نیروی متعهد به اسلام است

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: نقش دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا تربیت انسان‌های متعهد به اسلام و انقلاب و مبلّغان دینی است.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی در بازدید از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی (صدرا) شهرستان قروه ضمن بازدید از فضای فیزیکی این مدرسه اظهار کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در زمینه صیانت از ارزش‌های دینی و میراث وحی فعالیت دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به نقش این مدارس پرداخت و افزود: نقش دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا، تربیت انسان‌های متعهد به اسلام، انقلاب و مبلّغان دینی است.

 

وی تصریح کرد: مدارس صدرا از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگی دینی در جامعه هستند.

 

رازیانی عنوان کرد: دبیرستان‌های صدرا همچنین می‌توانند در تربیت و پرورش نخبگان دینی نقش موثری ایفا کنند.

 

زهره اسدی، مدیر مدرسه دخترانه علوم معارف صدرا شهرستان قروه نیز در این بازدید با اشاره به برخی از مشکلات مدرسه از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان درخواست حمایت مالی برای رسیدگی بیشتر به این فضای آموزشی کرد.

 

گفتنی است؛ درپایان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان مسائل و مشکلات این دبیرستان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد.

 

در حال حاضر چهار مدرسه دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا در دو شهرستان قروه و بیجار فعال است.

            

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار