کد خبر: ۷۲۶۵
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان:

کارگاه ۲ روزه سبک زندگی قرآنی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کارگاه ۲ روزه سبک زندگی قرآنی در پنج شهرستان استان کردستان در آذر ماه از سوی این اداره کل خبر داد.
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ بهرام مرادی  رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: آموزش مهم‌ترین عاملی است که خانواده را به‌ سمت سبک زندگی قرآنی حرکت می‌دهد، بنابراین دارالقرآن کریم کردستان کارگاه‌هایی به منظور آموزش‌ سبک زندگی دینی در قالب کاربردی برگزار می‌کند تا سطح معرفت و آگاهی دینی افراد خانواده افزایش پیدا کند.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در سطح 5 شهرستان استان برگزار می‌شود، و تا پایان آذر ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه استادان مجرب و کار آزموده با استفاده از مفاهیم قرآنی به مهارت‌های زندگی قرآنی می‌پردازند.

 

وی افزود: شرکت کنندگان این دوره، معلمان، مدیران و مربیان موسسات و مراکز قرآنی، طلاب و مبلغات هستند که پس از پایان دوره این مطالب را جهت آموزش خانواده‌ها ارائه می‌کنند.

 

بهرام مرادی عنوان کرد: در این کارگاهها موضوعاتی چون ارتباط موثر انسانی و تبیین الگوهای رفتاری و سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدریس و تبیین خواهد شد.

                        

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار