کد خبر: ۷۲۷۰
به‌همت اداره كل تبليغات اسلامي؛

نشست هم اندیشی رویداد پیشگام در زنجان برگزارشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نشست هم اندیشی رویداد پیشگام به همت اداره كل تبليغات اسلامي با حضور فعالان فرهنگی ، دانشجویی زنجان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت الاسلام احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان درنشست هم اندیشی  رویداد پیشگام  كه با حضور فعالین فرهنگی ، دانشجویی زنجان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: رویداد پیشگام نقش بی بدیلی در کادر سازی کشور با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور  دارد که از همان پایه واساس درک مشکل، اثبات وایجاد راهکارهای منطقی را درخود جای داده است. فرایند حل مسئله با دوره‌های آموزشی متعدد حضوری و غیرحضوری محوریت این رویداد است و در این رویداد تیم‌هایی از تشکل‌های مردمی، نخبگان و کسانی که دغدغه مند هستند، حضور خواهند داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت : رکن نخست در مسیر حل مسائل در پیشگام بیان مسئله است یعنی گروه‌ها از مشکلات صحبت و می‌آموزند که آن را به درستی بیان و از آن دفاع کنند. فاز دوم رویداد مقوله ریشه‌یابی است که بدانیم چراها و علت‌های مسئله‌ای که دغدغه استان سمنان است و تیم‌ها آن را ارائه کرده‌اند، چیست و هر تیمی که در این رویداد حضور پیدا کرده بعد از مرحله اول، وارد فاز دوم می‌شود.

آقای احمدی با بیان اینکه مرحله سوم شروع میدان و داوری ایده‌ها است، گفت: در این بخش، تیم‌های برتر حمایت می‌شوند تا بتوانند آموزش کنشگری ببینند همچنین به صورت عملی کنشگری حل مسئله در میدان طی دوره‌های ۱۰ روزه آموزش داده می‌شود.
حجت الاسلام احمدی در ادامه گفت: پیشگام بر خلاف دوره‌های آموزشی که ارائه محور هستند و موضوع کار را مربی تعیین می‌کند، در واقع مسئله محور خواهد بود و شرکت کنندگان در واقع تعیین کننده میدان عمل خواهند بود.

گفتني است، رویداد پیشگام از 30 آذر شروع و تا 9 دی ادامه خواهد داشت . این رویداد به صورت حضوری در روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود و در طول هفته نیز به صورت مجازی گروهها پیگیر برنامه های خود به صورت میدانی و مجازی خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار