کد خبر: ۷۳۰۹
رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی:

هیئات مذهبی نقش مؤثری در تقویت مقاومت و اراده ملت ایران دارند

حجت‌الاسلام علمی در جمع مسئولان تشکل‌های مذهبی استان کردستان گفت: تبلیغات سوء کانال‌های اجتماعی و ماهواره  بیش از ۵۰ درصد جامعه ما را درگیر کرده همچنین این قشر به محتوای فضای مجازی خارج از کشور عادت کرده و به آن تمایل دارند لذا در این عرصه، درگیر جنگ هستیم و باید اقدامات مطلوبی صورت گیرد.
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلامعلی علمی، رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی ظهر یکشنبه (۲۸ آبان ماه) در نشست هم‌اندیشی شورای هیئات مذهبی و هیات شاخص استان ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: با توجه به اینکه در اکثر استان‌های کشور به صورت پراکنده درگیر اغتشاشات هستیم و در این راستا این امر استان‌های ما را تحت تاثیر قرار داده است.
رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به بیانات رهبر انقلاب اسلامی ما هم اکنون درگیر یک محاصره فراگیر هستم که از سه بخش و جبهه تبلیغاتی، خبری و اقتصادی تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جبهه تبلیغاتی افزود: در جبهه خبر و شبکه‌های اجتماعی در حال جنگ هستیم همچنین هنرمندان و سلبریتی‌ها که این روز‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده و هماهنگ اقداماتی را انجام می‌دهند که نشانه‌ی یک حرکت هماهنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران است.

حجت‌الاسلام علمی عنوان کرد: تبلیغات سوء کانال‌های اجتماعی و ماهواره  بیش از ۵۰ درصد جامعه ما را درگیر کرده همچنین این قشر به محتوای فضای مجازی خارج از کشور عادت کرده و به آن تمایل دارند این درحالی است که آمار نشان می‌دهد که  کمتر از ۴۰ درصد مخاطبان داخل کشوربه محتوای فرهنگی دینی که توسط  شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی تولید می‌شود تمایل دارند لذا در این عرصه درگیر جنگ هستیم و باید اقدامات مطلوبی صورت گیرد.

رئیس ادارات هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: شبکه‌های اجتماعی جبهه معاند اذهان مردم و به‌ویژه جوانان را تحت حمله بمباران رسانه و خبری قرار داده و ما نیازمند این هستیم در حوزه تبلیغ که رسالت تشکل‌های دینی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی است ورود جدی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: عرصه اقتصادی و تحریم یکی دیگر از محاصره‌هایی است که در این عرصه بانک‌ها، فروش نفت، واردات، صادرات، وارد کردن دلار و ارز و ... مجموعه اقتصادی ما را درگیر کرده و همین امر باعث شده است ما در حوزه اقتصادی درگیر یک جنگ باشیم.

حجت‌الاسلام علمی افزود: بحث جنگ مدیریتی یکی دیگر از مباحثی است که از سوی دشمن به مردم القاء می‌شود که در حوزه مدیریت و برون از این بحران دچار چالش هستیم و القاء دشمن این است که مسئولین نسبت به این حوزه توانمندی و توانایی و کفایت لازم را ندارند و با اهرم تحریم در این جبهه عملیات می‌کنند.

وی در پایان به اشاره به اینکه هیئت به عنوان یک مجموعه زنده و پویایی است که امروز در جامعه فعالیت می‌کند افزود: همیشه در صحنه‌های مختلف جنگ دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و ... شهیدی نیست که فضای هیئات را ندیده باشد و آنان در این فضا بزرگ شده‌اند و از این فضا به عنوان یک سکو برای شهادت استفاده کرده باشند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: در این دوران سختی و دشواری کار هیئتی‌ها بیشتر شده و مجاهدت و حضور بیشتر با قدرت در صحنه ارزشمند و شایسته تقدیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این شرایط و اوضاع قرار گرفتیم باید وظایف خود را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم به انقلاب و ارزش‌های اسلامی به نحو احسن ادای تکلیف کنیم.

گفتنی است، در پایان این نشست مسئولان هیئات مذهبی به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل روز و جهاد تبیین با رئیس اداره هیئات مذهبی سازمان مرکز پرداختند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار