کد خبر: ۷۳۴۰
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر

آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر با حضور امام جمعه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت حجت‌الاسلام دکتر احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شهرستان ابهر به لحاظ علمی ، فرهنگی و دینی از شهرستان های ممتاز استان است  و شخصیتهایی از این منطقه خدمات ارزنده ای به تشیع وعلم وفرهنگ جهان اسلام ارائه کرده و باعث ماندگاری نام نیک این شهرستان شده است .
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان سازمانی که مستقیما زیر نظر ولی فقیه می باشد باعث افتخار است .این سازمان عهده دار امور تبلیغی وتنظیم گری وساماندهی امور فرهنگی جامعه می باشد و این غنای منابع انسانی که در استان وجود دارد نشان از فرهیختگی این استان دارد .
حجت‌الاسلام دکتراحمدی با اشاره به لزوم غنیمت شمردن فرصت مسئولیت در نظام اسلامی گفت: این دوران فرصت مناسبی برای نیل به رضایت الهی و جلب الطاف خداوندی است . در این نبرد و نزاع فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم هستیم، کار جدی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خواستار یک اراده واحد نیرومند در مقابل تبلیغات سوء دشمن شد و تاکید کرد: این مهم فردایی متفاوت خواهد ساخت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاشهای حجت الاسلام بهبودی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام شجاعی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر منصوب گردید .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار