کد خبر: ۷۳۴۴
حجت‌الاسلام احمدی تأكيد كرد:

بانوان؛ عناصر اصلي تربیت نخبگان جامعه هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان گفت: زمانی جامعه رشد و تعالی پیدا می کند که نخبگان جامعه در تربیت افراد مؤثر باشند و بانوان فرهیخته در این زمینه نقشی مؤثر در جامعه دارند. ما اگر اجازه دهیم که زنان نخبه حضور فعالی در جامعه داشته و نقش مادری خود را ایفا کنند، جامعه‌ای فرهیخته خواهیم داشت.
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  در نشست بانوان فرهیخته فرهنگی دینی استان كه با حضور  سیده فائزه موسوی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری و جمعی از بانوان صاحب نظر در حوزه بانوان در اداره كل  امور زنان و خانواده استانداری زنجان برگزار شد اظهار كرد: بانوان مهمترين ظرفیت پيشرفت جامعه به‌شمارمي‌روند در حاليكه  شناسایی و حل چالش‌های حوزه بانوان بايد توسط اين قشر تأثير گذار انجام شود.

وي شناسایی و جذب بانوان فرهیخته  برای رفع چالش‌ها و معضلات جامعه  را ازمهمترين برنامه‌های اداره کل تبليغات اسلامي استان برشمرد و اذعان داشت: اگر مردم یک جامعه را به دو دسته عوام و خواص تقسیم  کنیم، دو وظیفه متفاوت برای بانوان تعريف مي‌شود اين در حالي است كه بانوان  بايد براي مشاركت و هم‌افزايي هر دوبخش جامعه، برنامه داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد :  زمانی جامعه رشد و تعالی پیدا می کند که نخبگان جامعه در تربیت افراد مؤثر باشند و بانوان فرهیخته در این زمینه نقشی مؤثر در جامعه دارند. ما اگر اجازه دهیم که زنان نخبه حضور فعالی در جامعه داشته و نقش مادری خود را ایفا کنند، جامعه ای فرهیخته خواهیم داشت .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: فعاليت در عرصه جهاد تببین مهمترين وظيفه بانوان است  و معضلات فرهنگی و دینی در حوزه نوجوانان و جوانان باید از طریق جهاد تبیین ومنویات مقام معظم رهبری برای نسل جدید انجام شود اين در حالي است كه  توانمند سازی  بانوان استان براي انجام این امر مهم، از اهم وظايف حوزه بانوان به‌شمار مي رود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار