کد خبر: ۷۴۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

مربیان پرورشی، دانش آموزان را به کنشگران فرهنگی تبديل کنند

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش روحانیون طرح امین و معلمان پرورشی مدارس اردبيل گفت: نوجوانان به عنوان آینده سازان اين مملكت باید در مدارس توسط مربیان پرورشی به کنشگران فرهنگی تبديل شوند همچنين توليد محتواي فاخر توسط جوانان و نوجوانان و مهارت افزایی اين قشر در حوزه تبليغ و رسانه بايد سر لوحه فعاليت مدارس باشد.
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل  در همایش روحانیون طرح امین و معلمان پرورشی مدارس اردبيل که در سالن ولایت اين شهر برگزار شد، در سخنانی بر ضرورت توجه به مهارت‌های ارتباط مؤثر بین مربی و متربی تاکید و اظهار کرد: نوع نگاه ما به مسائل فرهنگی باید تحول یافته و با توصیف صحیح صحنه و در نظر گرفتن شرایط روز جامعه به تبلیغ فرهنگ دینی بپردازیم.

وی با تأكيد بر اين موضوع كه نسل امروز به دنبال استدلال  است بيان داشت: دانش آموزان به دنبال برهان و استدلال  هستند و حرف حق را قبول می‌کنند لذا مربیان پرورشی باید در نوع و نحوه ارائه محتوا توجه بالایي داشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل به ابعاد موفقیت در تعلیم و تربیت صحیح اشاره کرد و گفت: تحول در برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری دقیق و اجرای عملیات فرهنگی در بحث تبلیغ در بین نوجوانان و جوانان باید در دستور کار مربیان پرورشی قرار گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تربیت جوانان کنشگر فرهنگی در مدارس تاکید و تصريح كرد: روحانیون طرح امین و مربیان پرورشی باید به توليد محتواي فاخر توسط جوانان و نوجوانان و مهارت افزایی اين قشر در حوزه تبليغ و رسانه توجه داشته باشند تا اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس را ارتقاء بخشند.

ارتقاء روحیه امید و باورمندی عامل مؤثر در رفع توطئه دشمن

وی به تبلیغات سو دشمن در جریانات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن با ایجاد حس ناامیدی در بین مردم درصدد وارونه جلوه دادن  واقعيت‌ها است لذا با انتشار اخبار جعلی قصد دارد اذهان مردم  را  نسبت به  نظام تغيير دهد اين در حالي است كه متولیان فرهنگی باید نقاط اثرگذاری دشمن را در امر تربیتی شناخته و با تقویت روحیه باورمندی و استفاده از نيروي جهاد تبیین به مقابله با جریان‌سازی دشمن بپردازند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان كرد: توجه به مباحث حوزه بانوان، جوانان و نوجوانان و ارتقاء شبکه تبلیغی مهم‌ترین محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی به‌شمار مي‌روند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار