کد خبر: ۷۴۵۲
در مرز بین اللملی شلمچه؛

آیین تجلیل از موکب داران اربعین حسینی شهرستان آبادان برگزار شد

آیین تجلیل از موکب داران اربعین حسینی آبادان در مرز بین اللملی شلمچه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش پایگاه نهضت حجت الاسلام رویوران رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت:این وظیفه ی ما بود که قدردان تمام کسانی باشیم که پای کار اربعینی ها بودند و اتفاق بزرگی را رقم زدند.

وی گفت:امام حسین (ع) با حماسه ی بزرگ خود و یارانش برای همیشه تاریخ زندگی را با حُریت، افتخار و عظمت معنی کرد.در این سالها خیلی ها تلاش کردند که آثار عزا و قیام امام حسین (ع) را از اذهان پاک کنند که همواره با شور و خروش حسینی ارادتمندان اهل بیت (ع) مواجه شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان افزود:پس از دوسال درگیری با ویروس کرونا، امسال شرایط برای حضور زوار در اربعین مهیا شد و این دغدغه ای بود برای مدیریت این حجم از زوار امام حسین (ع).ستاد اربعین شهرستان آبادان جلسات خود را از فروردین ماه آغاز کرد و از اردیبهشت بود که وارد فاز عملیاتی شدیم.

رویوران با تشریح اقدامات صورت گرفته در مرز بین المللی شلمچه گفت:بزرگترین اتفاق خوبی که رخ داد ساخت بیمارستان شلمچه بود که می بایست از دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سایر دست اندرکاران این طرح که با توجه به وضعیت آب و هوایی این بیمارستان را که بزرگترین مرکز درمانی مرزی در حوزه اربعین می باشد به مرحله ی افتتاح برسانند.ساماندهی مسیر فاضلاب، سرویس‌های بهداشتی، مه پاش ها و سایبان ها از دیگر اقداماتی بود که امسال در مرز صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین رویوران افزود:با همت تمام مسئولان کشوری و استانی و منطقه ای سعی براین شد که زوار امام حسین (ع) بتوانند با کرامت و عزت با کمترین مشکل از مرز به سمت عراق تردد کنند.
وی خاطر نشان کرد:اولویت اول ما برای سال آینده ایجاد شرایط بهتر و مساعدتر برای زوار و موکب داران با شناسایی نقاط ضعف و ایرادات دیده شده از اربعین امسال می باشد.

گفتنی است است در پایان این مراسم از موکب داران موقعیت آبادان در مرز شلمچه و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهر که با ستاد اربعین این شهرستان همکاری داشتند قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار