کد خبر: ۷۵۱۵
با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور

تکریم و معارفه معاونت فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه معاونت فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عزت زمانی(معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور)، مسئولان استانی و فعالان فرهنگی استان برگزار گردید.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

به گزارش پایگاه خبری  نهضت حجت الاسلام عزت زمانی در‌سخنانی به تبیین فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری اشاره کرده و زوایای ماموریت سازمان در این زمینه را تشریح کرد. همچنین در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام فیروزعلی خسروی معاون فرهنگی سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان تقدیر به عمل آمد  و آقای بهزاد طارمی به عنوان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان منصوب شد.

در بخشی از حکم صادر شده از سوی حجت‌الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان آمده است:
«اینک که در گام دوم حرکت پرافتخار نهضت انقلاب اسلامی ایران، مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی کشور ذیل تدابیر و منویات رهبر حکیم و فرزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر تحول و جوانگرایی و مردم محوری گام نهاده است، حضرتعالی را که بحمدالله از نخبگی علمی و دانش و تجارب موفق در راهبری و مدیریت مجموعه‌های فرهنگی – مذهبی در ساختار‌های دولتی و مردمی برخوردار هستید به این مسئولیت پر اثر و راهبردی منصوب می‌نمایم.
بی شک اولویت اول و وجهه همت و مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی، امور فرهنگی و تبلیغ است و سوگیری همه برنامه ها و اهداف و راهبردها می بایست در راستای ارتقاء روز افزون فعالیت در این زمینه باشد. همچنین انتظار می رود با ارتباطی مؤثر با مجموعه های فرهنگی استان و تعامل و استفاده از ظرفیتهای آنها شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی بیش از پیش این معاونت باشیم.»

آقای طارمی طلبه ی درس خارج حوزه علمیه قم و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته فقه و مبانی حقوق دانشگاه مدنی تبریز بوده و از جمله سوابق وی میتوان به «مسئول کارگروه آسیب های اجتماعی مجمع جهادگران کشور» ، «عضو شورای مرکزی بسیج طلاب کشور» ، «موسس و مسئول گروه جهادی منادیان فتح» و «مدیر حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان» اشاره کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار