کد خبر: ۷۵۴۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد؛

اندیشه عالمانه حضرت زهرا (س) در جلسات ایام فاطمیه تبیین شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اندیشه عالمانه و انگیزه مخلصانه حضرت زهرا (س) در جلسات ایام فاطمیه تبیین شود.
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سید محسن محسنی در کارگاه آموزشی «تبیین مکتب حضرت زهرا (س) و ولایت اجتماعی» با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در جامعه نشان داد که جلسات و برنامه های فرهنگی انجام گرفته نیاز کنونی جامعه را رفع نمی کند و باید در ماموریت های فرهنگی بازبینی صورت گیرد.

وی افزود: بازآفرینی در تبیین و تبلیغ معارف دینی و روشنگری مطابق با نیاز و زبان مخاطب باعث خود ترمیمی شده و وضعیت مطلوب اجتماعی مبتنی بر اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی به جامعه باز می گردد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل حضورفعال مبلغین و بانوان کنشگر فرهنگی را در جامعه ضروری دانست و اظهار کرد: در ایام فاطمیه باید انگیزه مخلصانه و اندیشه عالمانه حضرت زهرا (س) در جلسات سخنرانی و مداحی مورد توجه قرار گرفته و تبیین ولایت اجتماعی و دفاع حضرت زهرا (س) از مقام ولایت در راس برنامه ها باشد.

حجت الاسلام محسنی اغتشاشات ساختگی را آخرین حربه دشمن در وقایع اخیر برشمرد و افزود: اکنون دشمن پس از اینکه شاهد کاهش اغتشاشات خیابانی به همت نیروهای نظامی و انتظامی در ایران شده، به ایجاد اغتشاشات ذهنی و فکری  با ابزار فرهنگی و رسانه شده که خنثی سازی این توطئه دشمن نیاز به تبیین و روشنگری در بین آحاد جامعه دارد.

وی افزود: دشمن می خواهد با رواج آزادی بی قید و شرط در جامعه، خانواده ها بویژه جوانان را دچار آسیب های اخلاقی کرده و از پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و علمی در جامعه جلوگیری کند که در این میان نقش فعالان فرهنگی در آگاه سازی نسل جوان بسیار حائز اهمیت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل بهره مندی از نهضت اخلاقی تبلیغ و استفاده از روش های اخلاق محور را عامل موثر در جذب مخاطبین به سمت آموزه های دینی عنوان کرد و گفت: مبلغین و فعالان فرهنگی و تبلیغی باید با محبت و عاطفه مردم را جذب کرده و حقایق انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار