کد خبر: ۷۵۷
به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها،

نمایشگاه تولیدات فرهنگی، اجتماعی و روستایی در کردکوی افتتاح شد

اولین نمایشگاه دستاورد‌های تولیدات فرهنگی، اجتماعی روستای در روستای مهترکلاته شهرستان کردکوی با حضور حجت‌الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد.
۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و در راستای جریان نهضت پیشرفت هوشمندانه فرهنگی، اجتماعی روستا،اولین نمایشگاه تولیدات فرهنگی، اجتماعی، خدماتی، تولیدی با برپایی ۱۸ غرفه و با حضور تولیدکنندگان محصولات صنایع دستی روستایی و تولید بانوان روستا‌ها، مشاغل خرد خانگی مانند سبد بافی، قالی بافی، خیاطی،غذاهای سنتی و محلی، مؤسسه خیریه، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی،پیشگیری از مصرف مواد مخدر،غرفه کودکان،غرفه خوشنویسی و خطاطی و... با حضور حجت‌الاسلام گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و مسئولین در مسجد جامع روستای مهترکلاته کردکوی برگزار شد.

همچنین موکب و ایستگاه صلواتی حاج قاسم وغرفه بهداشت و سلامت نیز در ورودی نمایشگاه برای تزریق واکسن کرونا و تست فشار، چربی و قند خون بصورت رایگان همراه با توزیع ماسک و ضدعفونی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده بود که با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شد.

لازم به ذکر است، روستای مهترکلاته با جمعیتی بالغ بر ۳۸۰۰ نفر به فاصله ۲۰ کیلومتر از شهرستان کردکوی واقع است ومردم این روستا عمدتا به کارهای کشاورزی، دامداری فعالیت دارند.

گفتنی است، این نمایشگاه با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کردکوی و همکاری شورای فرهنگی مهترکلاته در اجرایی شدن طرح نهضت پیشرفت هوشمندانه فرهنگی اجتماعی روستا برگزار شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار