کد خبر: ۷۵۸۵
مديركل تبليغات اسلامي تهران تأكيد كرد:

جهاد تبيين؛ رمز پیروزی در كارزار تمدني است

حجت‌الاسلام زهرايي در جمع كارشناسان روابط عمومی ادارات تبليغات اسلامي استان تهران با تأكيد بر اينكه مبناي دسيسه‌هاي دشمن؛ تغییر محاسبات فکری و تضعيف اراده ملت است گفت: دشمن برای تغییر نظام فکری مردم به دنبال تحریف و وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست. هدف دشمن نا امید کردن مردم نسبت به آینده نظام و مهمترين ابزار مقابله با نقشه‌هاي دشمن، جهاد تبيين است.
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

جهاد تبيين؛ رمز پیروزی در كارزار تمدني است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در نشستی که با حضور كارشناسان روابط عمومی ادارات تبليغات اسلامي  استان تهران در اداره كل تبليغات اسلامي استان برگزار شد اظهار داشت: فعاليت عمده دشمن در  ۴۳ سال گذشته  بر تضعیف اراده مردم  و تغيير نگرش آنها نسبت به حکومت جمهوری اسلامی با دو عنصر جنگ سخت و جنگ نرم متمركز بوده است؛ بنابراین مبناي دسيسه‌هاي دشمن؛ تغییر محاسبات فکری و تضعيف اراده ملت است.

وی خطاب مسئولان روابط عمومی ادارات تبليغات اسلامي استان تهران گفت: محاسبات درست همواره پیروزی را به همراه خواهد لذا اگر شما که وظیفه خطیر حوزه روابط عمومی را به عهده دارید نسبت به هر مسئله‌اي محاسبه درستی داشته باشید، قطعا می‌توانید به موفقیت برسید.

زهرایی در ادامه افزود: وقتی یک حرکت تمدنی آغاز می‌شود مردم با یک تفکر و محاسبه فکری وارد آن جریان می‌شوند لذا یک نظام محاسباتی در ذهن مردم شکل می‌گیرد اين در حالي است كه هدف دشمن تغییر این نظام فکری است و نتیجه تغییر آن، تضعیف اراده مردم برای حضور در میدان عمل خواهد بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: دشمن برای تغییر نظام فکری مردم به دنبال تحریف و وارونه نشان دادن واقعیت‌هاست. کار دشمن ناامید کردن مردم نسبت به آینده است. و مهمترين ابزار مقابله با نقشه هاي دشمن، جهاد تبيين است.

حجت‌الاسلام زهرایی در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبري از دهه ۷۰ بار‌ها به جهاد تبیین تأكيد کردندو فرمودند: «جهاد تبیین وقتی اثرگذار است که توسط عموم مردم جامعه صورت بگیرد و نیز با پشتوانه یک قوه عاقله و متخصص که راهنمای مردم باشد» لذا این رمز پیروزی ما در كارزار تمدني است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار