کد خبر: ۷۵۸۷
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

نشست «هم‌افزایی پرچمداران فاطمی» در اراک برگزار شد 

نشست «هم‌افزایی پرچمداران فاطمی» با هدف هم اندیشی و هم افزایی هیئات مذهبی شهر اراک با حضور مداحان، قاریان و جمعی از مسئولان اراک در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این نشست گفت: چنانچه تحلیل درست و دقیقی از مسائل ملی و جهانی نداشته باشیم، بخشی از ظرفیت‌ها مغفول می‌ماند و تلاش و زحمات شیفتگان و ارادتمندان مکتب اهل‌بیت(ع) در هیات‌های مذهبی دستاورد لازم را نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام «مهدی عباسی» افزود: در فرهنگ شیعه و مکتب اهل‌بیت(ع)، چنانچه نگرش ها به قله نباشد دستاورد ما در هیات‌های مذهبی یا هر تشکل فرهنگی دیگری حداقلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: نگرش کلان ما را نسبت‌ به وقایع دو ماه اخیر کشور نگران نمی‌کند چرا که درخت تناور جمهوری اسلامی به‌ عنوان پرچم‌دار مکتب اهل‌بیت(ع) در دنیا به گونه ای مقاوم است که وزیدن این بادها ایجاد زحمت نمی‌کند و نظام سلطه با همه توانی که پای کار اغتشاشات ایران آورده‌ است شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: اکنون به برکت مکتب سیدالشهدا(ع) و خون شهدا جمهوری اسلامی به حدی تقویت شده‌ است که خارج از مرزهای خود دامنه نفوذ تئوریک خود را گسترش داده است و شاهد تشکیل بیش‌از ۳۰۰ جامعه شیعی در سرتاسر جهان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بزرگ‌ترین درس از مکتب اهل‌بیت(ع)، تربیت در مقیاس جهانی است گفت: اهل بیت(ع) در زمان حیات خود هیچ‌گاه محدود به جغرافیای حجاز یا عراق نبودند و شاگردانشان از شرق ممالک اسلامی تا آفریقا به حضور و نشر معارف این مکتب می‌پرداختند، بنابراین هیاتی که می‌خواهد دستاورد حداکثری داشته باشد باید به تربیت در مقیاس بین‌المللی و جهانی بپردازد و شاهد مثال این کار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام عباسی تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی در برخی امور افراط‌ و تفریط داشته‌ایم و در مورد برخی امور کشور، جای گلایه مندی وجود دارد و ما نیز به برخی از مسائل انتقاد داریم اما این رسم اعتراض نیست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار