کد خبر: ۷۵۹۹
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه؛

پخش ویژه برنامه خانه مادری از سیمای مرکز خوزستان

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از پخش زنده ویژه برنامه خانه مادری در ایام فاطمیه خبر داد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش پایگاه نهضت ، حجت الاسلام امینی موحد با تاکید بر ضرورت تولید ویژه برنامه های تخصصی با موضوع فاطمیه تاکید کرد: ویژه برنامه خانه مادری به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با هدف ترویج سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها در 5 قسمت تهیه و تولید می شود.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: این برنامه با حضور تعدادی از کارشناسان دینی، مداحان و شاعران آیینی به صورت زنده از ابتدای دی بمدت پنج شب از شبکه استانی سیمای خوزستان روی آنتن خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش دیگری از این ویژه برنامه اختصاص دارد به ارتباط تلفنی با روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان پیرامون حال و هوای برنامه ها و مراسمات فاطمیه در شهرستان های مختلف استان که چنانچه کار ویژه ای نیز انجام شده باشد حتما در این برنامه به شکل خاص به آن خواهیم پرداخت.

بنا بر این گزارش و یژه برنامه خانه مادری با آیتم های «پای منبر ولی»، «جرعه های معرفت»، «دو خط روضه»، «خطبه خوانی» و حضور مهمانان مختلف از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار