کد خبر: ۷۶۰۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان؛

شبکه سازی مداحان استان سمنان در دستور کار است

حجت الاسلام عباس عبدالهی درباره رویداد الی الحبیب که با حضور مداحان استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: چشم اندازی که برای بخش مداحان باید رخ می‌داد تا کنون شکل نگرفته لذا اردوی آموزشی و فرهنگی الی الحبیب با همکاری بسیج مداحان استان برگزار شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

 

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان  درباره رویداد الی الحبیب که با حضور مداحان استان سمنان برگزار شد، تاکید کرد: چشم اندازی که برای بخش مداحان باید رخ می‌داد تا کنون شکل نگرفته لذا اردوی آموزشی و فرهنگی الی الحبیب با همکاری بسیج مداحان استان برگزار شد. وی با بیان اینکه این رویداد مبداء حرکت ما خواهد بود، تاکید کرد: استان سمنان در زمره پرظرفیت ترین استان‌‌‌‌های کشور به لحاظ حجم استعداد‌‌‌‌های مذهبی و دینی است مردم این استان به لحاظ ارتباط با دین و مذهب و پایگاه‌‌‌‌های اجتماعی یگانه هستند که مداحان نیز از جمله شاخص ترین ظرفیت‌‌‌‌های این استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه جامعه ستایشگری و دین و خوب نیست که ما در سطح ملی این استان را مشاهده نمی‌کنیم، ابراز کرد: از استان سمنان در سطح ملی با اینکه طلایه داران فرهنگی و سیاسی بسیاری دارد، چیزی شاهد نیستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه علی رغم این همه نخبه علمی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی استان سمنان چندان اسمی از این استان در عرصه ملی نیست، تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم در سایه هم افزایی حجم استعداد‌‌‌‌های استان سمنان را بالفعل و آنها را تقویت کنیم تا دین مان را به نضهت اباعبدالله(ع) ادا کنیم بنابراین اردو دو هدف اصلی داشت که نخستین آنها توانمند سازی تخصصی مداحان و ستایشگران بود.

عبدالهی درباره کم و کیف اردو نیز تاوضیح داد: اساتیدی دعوت شدند که در رتبه‌‌‌‌های برتر کشور قرار دارند تا بهترین کیفیت آموزشی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نکته دوم در برگزاری رویداد آموزشی و فرهنگی شکل گیری شبکه ستایشگران جوان و شاخص استان سمنان است، گفت: همانطور که در جمع کانون مداحان نیز عنوان شد کسانی در این اردو دعوت شوند که می‌خواهند شبکه شده و با قوت بتواند منشاء اثر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه بعضاً شاهد هستیم که ستایشگران اهل بیت(ع) استان سمنان در طول سال گرد هم نمی‌آیند و ازهمدیگر خبری ندارند، گفت: شبکه سازی مداحان از جمله حلقه‌‌‌‌های مفقوده در استان است.

عبدالهی درباره اهداف شبکه سازی بیان کرد: جمعی که نخست همدیگر را می‌شناسند، دوم همدل و همصدا شده اند و سوم آمده همیاری و همکاری با همدیگر هستند، در این شبکه سازی هدف گذاری شده است تا بتوانیم در طول سال با برگزاری رویدادها منشاء اثرگذاری باشیم

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار