کد خبر: ۷۶۲۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان :

فتنه‌های اخیر جنگ تمدنی است

حجت‌الاسلام دکتر احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در دوره آموزشی شبکه تبلیغ استان زنجان گفت : کار فرهنگی ، دینی و فکری ، بسیار زمان بر است و در طول چند سال به نتیجه می‌رسد. با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ، دشمنان هجمه‌های خود را در این حوزه متمرکز کرد و بیش از همه ترویج سبک زندگی غربی از سوی دشمنان فرهنگ، جامعه امروز را تهدید می‌کند.
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت، دوره آموزشی شبکه تبلیغ استان زنجان با عنوان نهادینه سازی جهاد تبیین با حضور امامان پایگاههای اجتماعی و شبکه تبلیغ استان برگزار شد .

 حجت الاسلام دکتر احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه  در دوره آموزشی شبکه تبلیغ استان زنجان گفت :کار فرهنگی ، دینی و فکری ، کار زمان بری است که و در طول چند سال به نتیجه می رسد.با توجه به اهمیت و جایگاه فرهنگ، دشمنان هجمه‌های خود را در این حوزه متمرکز کرده و بیش از همه ترویج سبک زندگی غربی از سوی دشمنان فرهنگ، جامعه امروز را تهدید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی در ادامه گفت : فرهنگ و مسائل فکری تابع عوامل مختلف است و به عنوان محیط نرم افزاری می باشد نه سخت افزاری که قابل دیدن باشد . با وجود همه هجمه های سنگین رسانه ای استکبار علیه کشور و مردم وجود دارد جوانان و نوجوانان پای کار هستند . علیه کشور یک جنگ تمام عیار رو شروع کردند و این جنگ تمدنی است همه باید در این زمینه هوشیار باشیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد : استکبار از ایران در حوزه های مختلف ضربه خورده و آنها در حال انتقام هستند و فتنه های پیچیده ای علیه ملت انجام میدهد .

دکتر احمدی با اشاره به مسئله مهم جهاد تبیین اشاره کرد و گفت : وقتی جهاد تبیین مطرح می شود شاید برخی طلاب بگویند ما سالهاست داریم این کار را انجام میدهیم در این زمینه اگر مروری به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم متوجه می‌شویم که بخشی از اقدامات که تاکنون انجام شده اقدامات تبلیغی خوبی بوده اما اینکه جهاد تبیین بوده است جای بحث دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت : در بحث تربیتی و تبیینی زیست بوم هر منظقه تفاوتهایی دارد و باد بر اساس آن زیست بوم فعالیت کرد  شبکه تبلیغ استان باید در حوزه نوجوانان و جوانان و بخصوص دختران ورود جدی داشته باشد و تمام تلاش را باید در این زمینه انجام داد . شبکه تبلیغ استان باید از ظرفیت های اقشار مختلف مردم استفاده کرد . باید این اقشار رو از طریق جهاد تبیین مسلح و پشت پرده حوادث اخیر را به آنان آشنا کرد . باید هسته های جهاد تبیین در مساجد شکل بگیرد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی با اشاره به هجمه های غرب علیه بانوان گفت : رسانه‌های غربی در سالیان اخیر، هجوم سنگینی را به باورها، ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی به ویژه مباحث مرتبط با حوزه زن و خانواده آغاز کرده‌اند برای مثال با هدف تغییر فرهنگ و مقررات حاکم بر زن و خانواده تقدس مادری را زیر سوال می برند. بدین منظور باید خود را مسلح به سلاح های ارزشمند علم و آگاهی و تحقیق نمایند. و اولویتهای تبیین اصول و فروعات دینی اسلام را تشخیص داده و تشریح نمایند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار