کد خبر: ۷۶۵۴
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

جلسات آموزش قرآن موجب ارتقاء ارتباط اجتماعی می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: برگزاری جلسات آموزش قران کریم در مراکز قرآنی باعث می‌شود تا افراد ضمن یادگیری در برقراری ارتباط اجتماعی نیز ارتقا پیدا کنند.
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه شنبه(26 آذرماه) طی بازدید از خانه قرآن متقین در روستای سبدلو این شهرستان اظهار داشت: جلسات آموزشی قرآن فرصتی را برای حضور تمام افراد در هر قشر و صنفی مهیا می‌کند و بدون هزینه و تردد خاص، در محل زندگی و بدون کمترین مشکل می‌توانند به یکی از کلاس‌های آموزشی مورد نیاز دست پیدا کنند.

وی ضمن اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در این جلسات عنوان کرد: هدف عمده در این تشکل قرآنی آموزش و ترویج مفاهیم قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: برگزاری گردهمایی‌های قرآنی به صورت دسته جمعی تداعی‌گر نوع خاصی از محافل و مجالس قرآنی است که در گذشته بیشتر نمود داشت و نقش این جلسات در انس بیشتر مردم با قرآن بر کسی پوشیده نیست چرا که باعث پیوند آن با مردم جامعه می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیان داشت: یکی دیگر از مسائل مهم در جلسات قرآن، پرداختن به مفاهیم قرآن است و مربیان باید این وظیفه را به خوبی انجام دهند. 

گفتنی است؛ خانه قرآن متقین یکی از مراکز فعال قرآنی شهرستان بانه است که توسط خانم رقیه پناهی مدیریت می‌شود و 150 نفر مخاطب قرآن‌آموز دارد و در خانه عالم روستا مسقر است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار