کد خبر: ۷۶۶۳

فراخوان گردآوری و چاپ مجموعه شعر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان زنجان

حوزه هنری استان زنجان جهت شناسایی و معرفی استعدادها و توانمندی‌های شاعران جوان و مستعد اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دو زبان فارسی و ترکی در زنجان می‌نماید.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

فراخوان گردآوری و چاپ مجموعه شعر با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حوزه هنری استان زنجان جهت شناسایی و معرفی استعداد‌ها و توانمندی‌های شاعران جوان و مستعد اقدام به گردآوری و چاپ دو مجموعه شعر با موضوعات  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دو زبان فارسی و ترکی  در زنجان می‌نماید.  

تمام شاعران گرامی باید فایل اشعار خود را مطابق با مشخصات درخواستی در شرایط فراخوان به شماره ایتا ۰۹۹۳۱۸۱۹۷۶۷ ارسال کنند.  شاعران در انتخاب زبان شعر و قالب شعر آزاد هستند.

اولویت انتخاب اثر با موضوعات بومی استان می‌باشد، اشعار ارسالی در هیچ کتاب و یا مجموعه شعری منتشر نشده باشند و زمان ارسال اشعار، تا تاریخ ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ می‌باشد.  

حداکثر اشعار ارسالی ۴ اثر به دو زبان فارسی و ترکی می‌باشد. آثار پس از انتخاب و تائید توسط هیئت کارشناسی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید و به صاحبان اثر تعداد ۲ جلد کتاب اهداء خواهد شد.   

درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی شاعر به همراه نشانی پستی محل سکونت و تلفن همراه و ثابت و آدرس ایمیل شاعر الزامی است.

شرکت در این فراخوان و ارسال اثر به مفهوم پذیرش تمام شرایط و مفاد این فراخوان است و تمامی هزینه‌های چاپ و نشر کتاب، با حمایت حوزه هنری استان زنجان بوده و کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به حوزه هنری زنجان می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار