کد خبر: ۷۶۸۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار؛

فعاليت‌هاي قرآني موجب تکامل معنوی انسان می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: انجام فعاليت‌هاي قرآني زمينه ساز تکامل معنوي و تهذيب نفس در انسان است.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با روابط عمومی این اداره اظهار داشت: حضور در محافل قرآني باعث نورانيت قلب و زندگي انسان مي‌شود و معنويتي ارزنده به او عطا مي‌کند.

وي با اشاره به اين که قرآن بهترين هدايت کننده جامعه بشري است، بيان داشت: عمل کردن به معارف و تعاليم والاي اين کتاب نوراني بايد در دستور کار همه مسلمانان باشد تا آنان را به سوي سعادت و معنويت هدايت کند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا ادامه داد: قرآن و معارف اهل بيت(ع) تنها اختصاص به گروه و فرقه خاصي نداشته و براي همه مردم جهان نازل شده است بنابراين توسعه فعاليت‌هاي موسسات قرآني بايد در دستور کار قرار گرفته و در اين زمينه از ظرفيت‌هاي فضاي مجازي نيز به خوبي استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در پايان با تاکيد بر اين که ترويج فرهنگ قرآني بايد مورد توجه همگان باشد، يادآور شد: قرآن گوهر گرانبهايي است که اگر در راستاي تفهيم و ترويج آن تلاش خاصي صورت گيرد شاهد حل بسياري از مشکلات جوامع بشري خواهيم بود که اين ها همه از الطاف خدواند منان است که براي ما تدبير کرده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار