کد خبر: ۷۶۸۵

سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به شهرستان دیلم

به منظور تبیین محورهای عملیات حاج قاسم و بررسی مشکلات فرهنگی شهرستان دیلم، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با امام جمعه، فرماندار و جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

 به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد قادری 27 آذر 1401 در سفری یک روزه با حجت‌الاسلام محمود اسدی امام جمعه،  ناصر کشاورزی فرماندار، مبلغین و مبلغات و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان دیلم دیدار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای سفر به شهرستان دیلم با حضور در دفتر حجت‌الاسلام اسدی، امام جمعه شهر دیلم با وی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام قادری در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: تأکید به مردم‌محوری، مستلزم حرکت شورای اداری و فرهنگ عمومی شهرستان، دو نهاد موثر تسهیل‌گر کنش‌های فرهنگی، جهت به میدان آوردن و جهت‌دهی ظرفیت‌های مردمی است.

وی در دیدار با فرماندار دیلم خواستار برنامه‌ریزی مناسب در راستای اجرای مطلوب عملیات حاج قاسم در سطح شهرستان شد و بر تخصیص ظرفیت‌های نهادها و در اختیار قرار گرفتن مجموعه‌های مردمی و عناصر فرهنگ‌ساز تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این سفر یک روزه در جلسه عملیات شهید سلیمانی در جمع فعالان فرهنگی شهرستان دیلم حضور یافت و در سخنانی عملیات هم‌عهد را نشانه تحول تبلیغات اسلامی و راهبری زیست‌بوم مردم محور عنوان کرد.

حجت‌الاسلام مهاجر، دبیر ستاد مردمی مکتب حاج قاسم استان بوشهر در بخش دیگری از این مراسم گفت: همه ظرفیت‌های استانی پای کار  اجرای عملیات هم‌عهد خواهد بود‌.

تجدید عهد با شهدا با حضور در منزل خانواده شهیدان ورزوقی و تجلیل از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی به همراه اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام قادری در این سفر یک روزه به شهرستان دیلم بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار