کد خبر: ۷۷۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل تاکید کرد؛

تحقق تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات دولت به مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین گفت: تبلیغ عملی در جهاد تبیین با بیان خدمات انقلاب اسلامی به مردم محقق می‌شود.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست بررسی راهکارهای تحقق جهاد تبیین در جمع روحانیون شیعه و سنی و فعالان فرهنگی نمین در محل فرمانداری این شهرستان، در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار کرد: حب حضرت زهرا (س) نقطه وحدت شیعه و سنی و نقطه قوت تمدنی عالم اسلام است.

وی تمدن توحیدی را ثمره تمسک به سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: ایمان باوری، ولایت مداری و اخلاص در تمدن توحیدی بی نظیر است و علما و روحانیون در تاسی به سیره ائمه معصومین (ع)، با اخلاص در تمام مناطق حضور یافته و با عمق نیاز و مطالبه مردم آشنا بوده و مشاوران خوبی برای مسئولان در رفع مشکلات مردم بشمار می‌روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل روحانیون را واسطه حاکمیت و مردم عنوان کرد و گفت: روحانیون خدمت گذاران امین جامعه هستند و دولت کنونی بر نقش و تأثیرگذاری این فعالان فرهنگی و تبلیغی و ضرورت تقویت فعالیت تبیین گرانه آنان تاکید ویژه دارد.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تحقق جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در فرامین خود همواره بر تبیین فعالیت‌های انجام شده در کشور تاکید دارد و در این امر علما و روحانیون تریبون جهاد تبیین بوده و باید هر اقدامی که در راستای پیشرفت توسط خدمتگزاران نظام انجام می‌شود را به گوش مردم برسانند.

وی تحول تبلیغی و تغییر نگرش در فعالیت‌های فرهنگی را ضرورت مهم در تبلیغ دینی عنوان کرد و گفت: اگر در روش و نگاه ما تغییر نکند نمی‌توانیم در پیشبرد امور موفق باشیم، لذا لازمه تأثیرگذاری فعالیت‌ها استفاده از روش‌های نوین و بروز رسانی نوع تبلیغ با استفاده از تجربه و هم افزایی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل همکاری مستمر و مؤثر با آموزش و پرورش را اولویت مهم تبلیغی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش اولویت بسیار مهم در فرهنگ سازی دینی در بین نسل جوان است که مبلغان طرح امین در مدارس در انجام این رسالت تبلیغی موفق عمل کرده و ارتباط صمیمی با دانش آموزان ایجاد می‌کنند اما باید این فعالیت بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار