کد خبر: ۷۷۶۰
به‌همت موسسه فرهنگی هنری تبیان؛

دوره «یه روز فوق العاده» با هدف توانمندسازی خانواده‌های ایرانی برگزار می‌شود

دوره «یه روز فوق العاده» به همت مؤسسه فرهنگی هنری تبیان؛ با هدف توانمندسازی خانواده‌های ایرانی و در راستای رویکرد آموزش سواد رسانه‌ای و بازی‌های خانوادگی، پایه ریزی شده و برگزار می‌شود.
۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

 

دوره «یه روز فوق العاده» با هدف توانمندسازی خانواده‌های ایرانی برگزار مي‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، دوره «یه روز فوق العاده» به همت موسسه فرهنگی هنری تبیان؛ با هدف توانمندسازی خانواده‌های ایرانی و در راستای رویکرد آموزش سواد رسانه‌ای و بازی‌های خانوادگی، پایه ریزی شده و آماده برگزاری است.

مخاطبان این دوره، تمام اعضای خانواده اعم از والدین، کودکان (۶ الی ۱۲ سال) و نوجوانان (۱۳ الی ۲۰ سال) هستند که این ویژگی سنی، دوره «یه روز فوق العاده» را از سایر دوره‌های مشابه متمایز کرده است.
این دوره، روز پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۵ در «باغ کتاب تهران» برگزار مي‌شود.

کارگاه صبح، تحت عنوان «فرزند پروری در عصر دیجیتال» با حضور حسین حق پناه، معاون کودک و نوجوان تبیان برگزار می‌شود.  خانواده‌ها در برنامه عصر نیز در یک دورهمی بازی خانوادگی تحت عنوان «باهم بازی!»، میزبان حمیده سادات میرمحمدی خواهند بود. ضمناً کودکان و نوجوانان، در بازه زمانی کارگاه صبح، از باغ علم کودک و باغ علم نوجوان بازدید خواهند کرد.

گفتني است به شركت‌كنندگان در این دوره، گواهی اعطا خواهد شد، همچنين علاقه مندان به شركت در اين دوره مي توانند  با ورود به لینک زیر ثبت نام کرده و با استفاده از کدتخفیف «sazman» از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند. https://evand.com/events/anamazingday1 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار