کد خبر: ۷۷۸۴
مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

مهرواره بانور برای رفع مشکلات محله توسط بانوان تشکیل شد

فاطمه قلانی گفت: مهرواره بانور با محوریت سه اصل «تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی خانواده در محله، ایجاد امید در محله با حل مسائل توسط بانوان و فعال سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در اصلاح جامعه» تشکیل شده است.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «فاطمه قلانی» مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در ارتباط با اهداف تشکیل «مهرواره بانور» گفت‌: مهرواره بانور با محوریت سه اصل «تقویت بنیاد خانواده و سالم سازی خانواده در محله، ایجاد امید در محله با حل مسائل توسط بانوان و فعال سازی ظرفیت‌های عظیم بانوان مسجدی در اصلاح جامعه» تشکیل شده است.

وی در ارتباط با شرکت کنندگان این مهرواره نیز خاطرنشان کرد: مهرواره بانور ۲ مرداد تا ۹ آذر ماه با محوریت بانوان مسجدی و همسران امامان جماعت در دو بخش حل مسئله و تجربه نگاری برگزار شد. این رویداد با استقبال گسترده ۲۵۰۰۰ نفری از سراسر کشور و ۱۵۰۰ نفری از کنش‌گران مسجدی تهرانی برگزار شد.

قلانی در مورد داوری این مهرواره نیز افزود: داوری شهرستان‌های استان تهران به پایان رسیده و در مرحله داوری استانی قرار دارد.

وی همچنین در پایان با اشاره به وظایف مسجد و مردم در محله تاکید کرد: یکی از وظایف مسجد حل مشکلات مردم محله است. مهم‌ترین مشکل در محله نیز مشکل خانواده شناخته می‌شود. از این رو سازمان تبلیغات اسلامی برای حل مشکلات و مسائل خانواده رویداد ویژه مهرواره بانور را برگزار کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار