کد خبر: ۷۷۹۷

پیکر هشت شهید گمنام در سنندج تشییع شد

پیکر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، امروز سه شنبه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در سنندج تشییع و تدفین شد.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ آیین تشییع پیکرهای هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز سه‌شنبه 6 دیماه با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، کارکنان تبلیغات اسلامی و تشکلهای وابسته به این اداره کل و اقشار مختلف ولایتمدار و انقلابی مردم سنندج از میدان آزادی تا میدان انقلاب این شهر، برگزار شد.

پیکر هشت شهید گمنام در سنندج تشییع شد

اقشار مختلف مردم جوان و پیر، دختر و پسر، نظامی و کارمند، بازاری و کشاورز، همه آمده بودند تا نشان دهند که به آرمان‌های شهدا پایبند هستند و هیچگاه ایثار شهیدان دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.

 

همزمان با شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان سنندج آغشته به عطر شهدای گمنام شد و با وجود سرما و برودت هوا، مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان با حضور پرشکوه خود، گرمابخش محفل وداع با شهدای گمنام شدند.

پیکر هشت شهید گمنام در سنندج تشییع شد

بعد از این آیین، پیکر مطهر یک شهید گمنام در محوطه استانداری کردستان و یک شهید دیگر در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سنندج تدفین می شود.

 

قرار است پیکر مطهر سه شهید پس از تشییع در شهرستان قروه در محوطه حوزه علمیه امام صادق(ع)، پارک رضوان قروه و شهر مالوجه به خاک سپرده شود.

پیکر هشت شهید گمنام در سنندج تشییع شد

پیکر پاک ۲ شهید هم در حسن آباد یاسوکند و پیرتاج بیجار تشییع و خاکسپاری می شود و پیکر یک شهید دیگر نیر در محوطه ارتش مریوان به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار