کد خبر: ۷۷۹۸
به همت سازمان دارالقرآن الکریم ،

«دوره مقدماتی تربیت استراتژیست‌های جوان» برگزار می‌شود

دوره آموزشی آشنایی جوانان متفکر و دغدغه‌مند ایران اسلامی با روش حل مسئله، با توجه به مفاهیم قرآنی در جهت استفاده در حکمرانی کشور از سوی گروه سیاست خارجی مرکز راهبری برهان و با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

«دوره مقدماتی تربیت استراتژیست‌های جوان» برگزار می‌شود


به گزارش پایگاه خبری نهضت، دوره آموزشی آشنایی جوانان متفکر و دغدغه‌مند ایران اسلامی با روش حل مسئله قرآنی در جهت استفاده در حکمرانی کشور، بالاخص حوزه سیاست خارجی از سوی گروه سیاست خارجی مرکز راهبری برهان با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

ازجمله محور‌هایی این دوره می‌توان به بررسی مدل حکمرانی و جهان‌بینی بر اساس مبانی قرآن، بررسی مبانی قرآنی در راستای تولید راهبرد جدید سیاست خارجی، شناخت نظم جهانی موجود و ترسیم چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در نظم جدید جهانی و بررسی راهبرد‌ها و مدل‌های کلان و متعارف سیاست خارجی اشاره کرد.

مخاطبان این دوره آقایان و بانوان طلبه و دانشجو هستند اما شرکت برای سایرین بلامانع است. مدل برگزاری این دوره به دو شکل حضوری و مجازی است.

برای شرکت‌کنندگان حضوری در این دوره مزایای ویژه‌ای ازجمله ارائه گواهی پایان‌دوره به فراگیران و دریافت جوایز در صورت کسب رتبه‌های اول تا دهم در نظر گرفته شده است.

مدرسِ اصلی این دوره حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، همراه با دعوت از چند اندیشمند حوزه تفکر راهبردی است. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره به صورت حضوری باید به تهران، خیابان رشت (ضلع شمالی دانشگاه امیرکبیر)، سازمان دارالقرآن الکریم مراجعه کنند.

زمان برگزاری این دوره سه‌شنبه‌ها، بلافاصله پس از نماز مغرب و عشا به مدت حداقل ۷۵ دقیقه است. تعداد جلسات این دوره نیز ۱۰ جلسه و مهلت ثبت‌نام تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ اعلام شده است.

آغاز این دوره از سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ و هزینه ثبت‌نام ۱۰۰ هزار تومان، با تخفیف ۶۰ درصدی برای ثبت‌نام‌کنندگان در پنج روز اول است.

همچنین هزینه ثبت‌نام در این دوره برای طلاب حوزه علمیه مشکات (تمامی شعب) رایگان است و اعضای بسیج دانشجویی از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردارند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت کد تخفیف به هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی در بله و ایتا به نشانی Iccbso@ مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۴۳۶۷۲۳۴ برای پاسخگویی به سؤالات تماس بگیرند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار