کد خبر: ۷۸۰۴
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته گرگان:

حضرت فاطمه(س) رسالت خود را در دفاع از ولایت و امامت اجرا کرد

نصرت بابایی گفت: حضرت فاطمه (س) رسالت خود را در دفاع از ولایت و امامت اجرا و در مراحل مختلف به وظایف خود عمل کردند.
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نصرت بابایی در اجتماع فاطمی بانوان استان گلستان که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: در ایام فاطمیه بهترین زمان برای بازگویی روایات ارزشمند در خصوص شخصیت بزرگ زهرای اطهر (س) است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته گرگان گفت: سوره قدر و کوثر در مدح و معرفی حضرت زهرا (س) بوده که بیانگر عظمت شخصیت این بانوی گرامی است.

این فعال اجتماعی گفت: یکی از مباحث مهمی که در زندگی حضرت فاطمه (س) باید مورد توجه قرار بگیرد الگوپذیری از این شخصیت بزرگ است.

وی بیان کرد: در قرآن به ما می‌گوید از هوای نفس، شهوات، شیاطین پیروی نکنید و از پیامبران الهی تبعیت کنید زیرا آنها دارای دو ویژگی مهم هستند، هیچ اجر و مزدی طلب نمی‌کنند و هدایت شده هستند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) به عنوان کلید خلقت و آفرینش و برترین الگو هم برای مردان و هم برای زنان از ابتدا تا انتهای خلقت هستند.

بابایی اضافه کرد: ادب حضرت زهرا (س) در برخورد با پدر، همسر، همسایه باید الگوی ما باشد، به طور نمونه وجود نازنین زهرا تمام شب در حال دعا برای همسایگان خو بودند و هرگز درخواستی از همسر خود نمی‌کردند که نتواند برآورده کند.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته گرگان تصریح کرد: حدیث کساء که منسوب به حضرت زهرا (س) است به بهترین نحو شخصیت بزرگ آن حضرت را معرفی می‌کند.

وی گفت: حضور اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) مثال زدنی است و کاملاً آگاه به مسائل سیاسی زمان خود بودند و از کودکی شاهد تلاش‌های حضرت محمد (ع) در به ثمر رساندن اسلام بود.

بابایی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) رسالت خود را در دفاع از ولایت و امامت اجرا و در مراحل مختلف به وظایف خود عمل کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار