کد خبر: ۷۸۳۹
روحانی اهل سنت گلستان:

مکتب حاج قاسم برای نسل جوان و آینده تبیین شود

حاج آخوند داوود بلکفه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای خدمتگزاری و اخلاص در رفتار و عمل بود، گفت: مکتب حاج قاسم را برای نسل جوان و آینده تبیین کنیم.
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حاج آخوند داوود بلکفه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سردار سلیمانی بهترین الگوی مدیریت جهادی در نظام اسلامی است و پیروی از سیره آن شهید بزرگوار باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه اهل سنت بندرترکمن افزود: بر همگان واجب است که یاد و خاطره، رشادت، شجاعت، عقلانیت و اخلاص این شهید را گرامی بدارند و مکتب حاج قاسم را برای نسل جوان و آینده تبیین کنیم.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای خدمتگزاری و اخلاص در رفتار و عمل بود، مردم با غیرت ایران با هر تفکر، مذهب و منشی حاج قاسم سلیمانی را سرباز مخلص، خدمتگزار صادق و قهرمان ملی و سرباز جانفدای وطن خود می‌دانند.

آخوند بلکفه افزود: سردار سلیمانی از اسوه‌هایی است که قرآن کریم به آنها اشاره دارد و این سردار هیچ تزلزلی در اراده اش نبود و در مقابله با دشمنان قدرت و اراده بی مثالی داشت که در دفاع از مظلوم از هر مذهب و دینی هیچ کوتاهی نمی‌کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم اسوه و فرمانده ای بی نظیر بود و شخصیتی مانند ایشان کمتر تکرار می‌شود.

این روحانی اهل سنت گفت: معنی آیه "أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" در رفتار و سلوک ایشان هویدا بود و ایشان در همه عملیات‌ها به دیگران دلداری و روحیه شجاعت می‌داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار