کد خبر: ۷۸۵۷
امام جمعه اهل سنت آق قلا:

اتحاد رمز سربلندی و عزت مسلمین است

آخوند میرزاعلی گفت: اتحاد رمز موفقیت و سربلندی اسلام، مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آخوند عبدالحی میرزاعلی امروز (دوشنبه ۱۲ دی) در همایش بصیرتی پرچمداران بصیرت و همدلی ویژه روحانیون شیعه و سنی شهرستان آق قلا گفت: وحدت کلمه، رمز موفقیت و سربلندی اسلام و مسلمین در برابر دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت آق قلا با تسلیت ایام شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی در جهت تبیین دین مبین اسلام و دفاع از آرمان های نظام و اسلام برعلیه برخی از گروهک های انحرافی که اسلام را به انحراف و بی راهه می کشاندند، قیام کردند.

وی با تاکید براینکه، موفقیت و سربلندی دین مبین اسلام و سربلندی مسلمانان در گرو اتحاد و وحدت کلمه است، خاطرنشان کرد: دعوت مردم به یگانگی و برعلیه دشمنان دین، دشمنان خداوند متعال و مسلمانان و همچنین اتحاد و همدلی پیامبر (ص) باعث سربلندی و عزت دین مبین اسلام شدند.

آخوند میرزاعلی با بیان اینکه، حفظ وحدت، رمز موفقیت و سربلندی اسلام و مسلمین است، تصریح کرد: امروز هم اگر چنانچه می خواهیم پرچم و بیرق اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درآید و مسلمانان سربلند باشند، حتما نیاز مبرم به اتحاد و وحدت کلمه داریم.

امام جمعه اهل سنت آق قلا با اشاره به اینکه، خداوند متعال، پیامبر (ص)، قبله، دین و قرآن ما یکی است، گفت: در آیات مختلف قرآن بر اتحاد و همدلی توصیه و تاکید شده است. اما متاسفانه ما مسلمانان آنطوری که قرآن و پیامبر (ص) و بزرگان دین از ما خواسته اند آن اتحاد، همدلی، تفاهم و همفکری را نداریم.

وی افزود: امروز دشمنان با صرف میلیاردها دلار هزینه، برای ضربه زدن بین مسلمین آمدند. اگر مسلمانان همانند قطره های باران به یکدیگر پیوند بخور ند و متصل شو ند و به اتحاد و وحدت کلمه واقعی برسند ، چیزی جلودار مسلمانان نخواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار