کد خبر: ۷۸۷۵
مدیر مجتمع علوم دینی عرفانی آق قلا:

شهید سلیمانی امت اسلامی را به همگرایی و اتحاد دعوت کرد

آخوند رهبر گفت: سردار دل ها با تأسی از فرامین و دستورات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی را به همگرایی و اتحاد دعوت کرد.
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، آخوند «عبدالرزاق رهبر» در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی بر ملت بزرگ ایران، اظهار کرد: سردار سلیمانی همچون مجاهدان و شهیدان صدر اسلام حضرت حسنین و حمزه علیهم السلام دلسوز امت اسلامی بود و برای دین و اعتلای آن زحمت فراوانی کشید.

به گفته وی؛ در هر عصری از امت اسلامی که این گونه شخصیت های بزرگ ظهور می کردند مسلمانان می دانستند که شخصیت بزرگی در بین آنها است که از دین الهی و مسلمانان حمایت می کند.

امام جمعه اهل سنت مسجد جامع عرفانی آق قلا با عنوان اینکه حاج قاسم شاگرد امامین انقلاب بود، تصریح کرد: سردار دل ها با تأسی از فرامین و دستورات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، امت اسلامی را به همگرایی و اتحاد دعوت کرد.
 
وی افزود: این شخصیت بزرگ در طول حیاتشان اقشار مختلفی از جامعه را روشنگری نموده و مکتب خود را برپایه دین و شریعت الهی و سیره نبوی (ص) ایجاد کرد.

به گفته وی؛ سردار سلیمانی روش های تبلیغی خاص خودش را داشت و هر کسی او را به خوبی می شناخت جذب شخصیت الهی اش می شد.

آخوند رهبر با بیان اینکه سردار سلیمانی از هر کسی که علیه رژیم صهیونیستی حرکت و اقدامی می کرد حمایت می کرد، ابراز کرد: با توجه به اینکه نص صریح قرآن را در حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم می دانست حامی ملت مظلوم فلسطین و دیگر ملل مستضعف شد.

وی ادامه داد: حاج قاسم به علما، روحانیون، عرفا و شخصیت های دلسوز امت علاقمند بود؛ زیرا می دانست که این افراد خیرخواه امت و مسلمانان هستند.

به گفته وی؛ ضروری است در این ایام سالگرد این شخصیت بزرگ عصر حاضر برای روح معنوی اش دعای خیر کنیم و در شناخت و معرفی او برای قشر جوان تلاش کنیم.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار