کد خبر: ۷۸۸۲
آخرين اثر رضا میرکریمی؛

کمیک موشن «نام‌ها» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود

مجموعه کمیک موشن «نام‌ها» کاری از سازمان سینمایی سوره به کارگردانی رضا میرکریمی، قراراست از پنجشنبه این هفته ۱۵ دی ۱۴۰۱ از شبکه دو سیما پخش شود.
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

پخش انیمیشن «نام‌ها»، روایتی از قهرمانان شهید وطنبه گزارش پایگاه خبری نهضت، مجموعه کمیک موشن «نام‌ها» کاری از سازمان سینمایی سوره به کارگردانی رضا میرکریمی، قراراست از پنجشنبه این هفته ۱۵ دی‌ماه روی آنتن شبکه دو سیما رود.

این انیمیشن به تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی در ۴ اپیزود متفاوت به روایت زندگی چهار قهرمان دفاع مقدس، « شهيدعباس دوران» از فرماندهان نیروی هوایی ایران، «شهید مهدی باکری» از فرماندهان سپاه پاسداران، «شهيد مصطفی چمران» از فرماندهان ایران در نبرد با عراق و «شهید حسن باقری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران می‌پردازد. در این چهار اپیزود سعی شده روایتی از زندگی نوجوانی تا شهادت این سرداران با زبانی شیوا و واقع گرایانه برای مخاطب بازگو شود.

این مجموعه با قلم اردشیر طلوعی به شیوه کمیک موشن ساخته شده که پیش از آن، در سینمای ایران اتفاقی به این شکل و سبک وجود نداشته است. مجموعه‌ای برای مخاطب نوجوان با همراهی گروهی از عوامل حرفه‌ای در تولید و صداپیشگی که در هر قسمت با برشی از فراز‌های زندگی آن قهرمان آشنا می‌شویم. در کنار برخورداری از متنی روان، همراهی محمدرضا علیقلی و امین هنرمند آهنگسازان مطرح سینمای ایران در ساخت موسیقی این پروژه به تاثیرگذاری آن افزوده است.

کمیک موشن «نام‌ها» بازیگر ندارد، اما بازیگران مطرح سینمایی کشور« پرویز پرستویی، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، شبنم مقدمی، افشین هاشمی و دانش قباشاوی»، صداپیشگی این اثر تلویزیونی را برعهده داشتند.

گفتني است که کمیک موشن «نام‌ها» از این هفته به مدت ۴ هفته، پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

 

تعداد بازدید : 126
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار