کد خبر: ۷۹۴۲
نماینده بنیاد دِعبل خُزاعی گلستان خبر داد؛

آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در گلستان

حمیدرضاگالشی از آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» با هدف توسعه خدمات مداحان و تشکل‌های دینی در این استان گلستان خبر داد.
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حمیدرضاگالشی، نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به آغاز فعالیت سامانه تبادل خدمات «بیرق» در استان، اظهار کرد: این سامانه در راستای هم‌افزایی، توسعه و سهولت ارائه خدمات هدفمند به مداحان، ستایشگران اهل‌بیت، شعرای آیینی، هیئت‌های مذهبی و فعالان فرهنگی و هم‌افزایی و همگرایی این عزیزان برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه فاز اول این سامانه الکترونیک، با ثبت‌نام مداحان و ستایشگران اهل‌بیت(ع) در استان آغاز و در مراحل بعدی سایر مخاطبین و گروه‌های هدف اضافه خواهند شد، گفت: ارائه خدمات بنیاد دِعبل خُزاعی به جامعه هدف، صرفا در قالب سامانه تبادل خدمات بیرق امکان پذیر بوده و مداحان و ستایشگران اهل‌بیت(ع) بعد از ثبت‌نام و اخذ تاییدات کانون مداحان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در این سامانه از خدمات متنوع زیارتی و سیاحتی، فروشگاه، مشاوره حقوقی، تسهیلات، خدمات پزشکی و سایر خدمات، بهره‌مند خواهند شد.

گالشی افزود: مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) در استان می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه جامع تبادل خدمات به آدرس اینترنتی /https://beyraghkhadamat.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار